این دیگر نوبر است

هزینههای طراحی دیجیتالی لبخند در بخش لمینت سرامیکی دندان به تفکیک نوشته شده است. در حقیقت زمانی که طراحی دیجیتالی طرح اصلاح لبخند اتفاق می افتد، شما پیش از آغاز پروسه درمان، درخواهید یافت که پس از پایان عمل ظاهر شما چگونه تغییر پیدا خواهد کرد. در طراحی لبخند ، روند درمانی گاهی زمان بر است مثلا زمانی که افراد نیاز به ارتودنسی دارند جهت ردیف و یک دست شدن دندانها دوره ی درمانی در نظر گرفته می شود. افرادی وجود دارند که دوست ندارند تحت درمان بودنشان را کسی بفهمد.

نامرتبی دندانها: دندانهایی که عقب و جلو رویش کردهاند یا روی هم رفتگی دارند و سر جای خودشان نیستند ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار میدهند. بعد از آن مشخص شد که کارفرمایان با استفاده از دوربینهای مدار بسته، حرکات و فعالیتهای کارگران را میسنجند تا افرادی که کمتر یا بیشتر از حد معمول کار میکنند، شناسایی شوند. نرم افزارها از پیش بینی هوا تا پیدا کردن برنامه ورزشی مناسب یا راهیابی در مسیرهای جدید به ما کمک میکنند. پس از تراش و قالبگیری مشابه همین نمونه روی دندانهای شما ساخته میشود تا قبل از تحویل لمینتهای نهایی ظاهر خود را ببینید و تغییرات مدنظر شما اعمال طراحی لبخند دیجیتال چیست شود.

از آنجا که این بیماران به صورت کامل از آنچه در طول درمان اتفاق خواهد افتاد باخبرند، می توانند در رابطه با ظاهر خود نیز نظراتی را ارائه کنند و در صورتی که امکامپذیر باشد، دندانپزشک می تواند تغییرات را مطابق با سلیقه بیمار اعمال کند. این طراحی مناسب کسانی است که مایل نیستند دندانهایشان حالت مصنوعی داشته باشد و می خواهند که کسی متوجه تغییر در دندانهایشان نشود . مقلا مایکروسافت 365 از زمان همه گیری ویروس کرونا و آغاز دورکاری در سراسر جهان، ویژگیای به خود اضافه کرده که کارفرما میتواند کارمند خود را نظارت کند.

با لیزر دندان در طراحی لبخند دیجیتال شما می توانید با کترین صدمه به بافت لثه و دندان اقدام به اصلاح طرح لبخند خود نمایید. خط لبخند نیز در زیبایی نقش مهمی دارد بطوریکه این خط لبه دندان بالایی شما را از یک طرف به طرف دیگر دنبال می کند و در صورت وجود این نسبت خط لبخند متوازن به نظر می رسد. وجود هارمونی و هماهنگی اجزاء صورت در اصلاح طرح لبخند و داشتن لبخند زیبا لازم است. دو سمت لبخند کاملا متقارن و قرینه ( آینه ای ) هم هستند. اگر تصور شما از اصلاح طرح لبخند این است که این فرایند تنها جنبه زیبایی دارد باید گفت که کاملا در اشتباه هستید، این فرایند در کنار زیبایی که به شما هدیه میدهد؛ به طور چشمگیری نیز در سلامت دندان ها و ارتقا کارایی آن ها برای شما نیز موثر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتال چیست لطفا از صفحه ما بخواهید.