اندرو تای جایگزین کین ریچاردسون در تیم استرالیا با محدودیت بیش از حد برای سری هند


کین ریچاردسون ، بازیگر سرعتی ، روز چهارشنبه از تیم محدود استرالیا خارج شد تا با هند روبرو شود تا در کنار همسر و پسر تازه متولدش در آدلاید ، که با شیوع ویروس کرونا مبارزه می کند ، بماند. جایگزین ریچاردسون با اندرو تای سریع ، که در تور توپهای سفید اخیر استرالیا به انگلیس بود ، در ترکیب قرار گرفت. ترور هونز ، انتخابگر ملی پوش ، گفت: “تصمیم گیری سخت برای كین سخت بود اما تصمیمی كه پشتیبانی كامل از انتخاب كنندگان و كل تیم بازیگری را داشته باشد.”

اخبار

ریچاردسون روز سه شنبه ، منتخبان خود را از تصمیم خود مطلع كرد ، ساعاتی قبل از آنكه استرالیای جنوبی قفل شش روزه “قطع كننده مدار” را اعلام كند تا حاوی خوشه ویروس کرونا در پایتخت ایالت آدلاید باشد.

هونز گفت: “کین می خواست با نیکی و پسر تازه متولد شده آنها در آدلاید بماند. ما همیشه از بازیکنان و خانواده هایشان حمایت خواهیم کرد ، حتی بیشتر از این با توجه به فضای چالش برانگیز ما.”

“آنچه او به تیم می آورد را از دست خواهیم داد اما تصمیم او را کاملاً درک و پشتیبانی می کنیم.”

با شیوع در استرالیای جنوبی ، آمادگی برای مسابقات کریکت بلاک باستر هند پیچیده شده است و اولین آزمایش از 17 تا 21 دسامبر در آدلاید اوال برگزار شد.

پیش از آن سه نفر از بین المللی یک روزه و سه نفر از بیست و 20 بازیکن بین المللی حضور دارند که از 27 نوامبر در سیدنی و کانبرا بازی می کنند.

بازیکنان و کارکنان استرالیایی از خارج از نیو ساوت ولز سه شنبه ، به دلیل ترس از اینکه آخرین شیوع می تواند مرزهای ایالتی را ببندد ، روزهای سه شنبه زودتر از برنامه به سیدنی بدون کوید پرواز کردند.

خفاش ها جاش فیلیپ و دی آرسی شورت برای احتیاط چهارشنبه به تیم تمرینی استرالیا اضافه شدند و بقیه بازیکنان توپ سفید به دلیل جمع شدن در سیدنی در روز یکشنبه برگزار می شوند.

کریکت استرالیا گفت که همچنان به برگزاری اولین آزمایش در آدلاید متعهد است اما وضعیت ویروس کرونا را از نزدیک تحت نظر دارد.

به استرالیای جنوبی چهارشنبه گفته شد که فقط برای کارهای ضروری ، خرید مواد غذایی یا به دلایل بهداشتی خانه های خود را ترک کنند.

تبلیغ شده

این ایالت اولین استرالیا است که از زمان شیوع بیماری همه گیر ، ورزش در فضای باز را برای همه ساکنان ممنوع کرده است.

این قفل در حالی صورت گرفت که دو مورد مثبت Covid با خوشه ای که از یک هتل قرنطینه ای آدلاید پدید آمده بود مرتبط بودند و شیوع آن را به 22 مورد منتقل کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله