امتیاز زنده KKR در مقابل PBKS، IPL 2023: نبرد بقا در حالی که KKR در مقابل PBKS قرار می گیرد داغ می شود

به‌روزرسانی‌های زنده KKR در مقابل PBKS: PBKS برای رویارویی با KKR© BCCI


KKR در مقابل PBKS، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: کلکته نایت رایدرز در مسابقه IPL 2023 خود در روز دوشنبه در باغ ادن به مصاف پنجاب کینگز خواهند رفت. KKR با خیره شدن به خروجی دور برگشتی دیگر با تنها چهار برد در 10 بازی، در چهار بازی بعدی جایی برای خطا وجود ندارد. در حالی که KKR نیاز به چند انتخاب سخت دارد، پادشاهان پنجاب نیز در نقطه‌ای آزاردهنده هستند و مسابقه برای آنها از اهمیت یکسانی برخوردار است. تیم تحت رهبری شیخار داوان که در آخرین بازی خود از هندی‌های بمبئی شکست خورده بود، ممکن است با دو امتیاز برتری از KKR رده هشتم جلوتر باشد، اما هر دو تیم به دنبال حذف هستند. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه KKR در مقابل PBKS، IPL 2023، مستقیماً از Eden Gardens، کلکته آمده است:







  • 16:32 (IST)

    KKR در مقابل PBKS، امتیاز زنده: شکل تاول‌آمیز وارون چاکراوارتی

    اینکه وارون چاکراوارتی به اسپینر برتر آنها تبدیل شده است – 14 ویکت در 20.14 – این موضوع را قوی‌تر می‌کند که KKR باید فراتر از نارین فکر کند، اگر نه راسل. چاکروارتی، یک پا اسپینر، که با سرعت 90 تا 95 کیلومتر در ساعت کاسه می زند، به طرز درخشانی در حمله چرخشی پیشتاز است.

  • 16:30 (IST)

    KKR در مقابل PBKS، امتیاز زنده: بازی Do-or-Die برای KKR

    با توجه به اینکه KKR به خروجی دور برگشتی دیگر با تنها چهار برد در 10 بازی خیره شده است، در چهار بازی بعدی جایی برای خطا وجود ندارد. بیشتر در مورد تیم میزبان با کاپیتان نیتیش رانا که در چهار بازی آخر خود در این فصل با یک وضعیت انجام بده یا بمیر روبرو هستند.

  • 16:26 (IST)

    KKR vs PBKS، امتیاز زنده: نارین

    از آنجایی که نارین یک بازیکن معمولی است، یک سهمیه در خارج از کشور مسدود شده است، زیرا KKR گزینه‌های لاکی فرگوسن و دیوید ویز را از دست داده است.

  • 16:24 (IST)

    KKR در مقابل PBKS، امتیاز زنده: همه چشم ها به سونیل نارین

    سونیل نارین که بیش از یک دهه در کلکته نایت ریدرز مرد «برو به» بود، باید برای توجیه جایگاهش در جمع یازده بازی، زمانی که تیمش مقابل کینگز پنجاب قرار می‌گیرد، بیرون از بدنش بازی کند. نارین برای بسیاری از فصل‌ها همان «پرنده اسرارآمیز» که وارد صحنه فرنچایز T20 شد، نبوده است، اما او اولین کسی است که اعتراف می‌کند که دیوانه‌وار خوش شانس بوده است.

  • 16:07 (IST)

    KKR vs PBKS، امتیاز زنده: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین Kolkata Knight Riders و Punjab Kings، مستقیماً از باغ ادن در کلکته خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله