امان خان با گرفتن یک دست در برابر RCB در IPL 2023 همه را شگفت زده کرد. تماشا کنید

امان خان با یک شکار غواصی فوق‌العاده یک دست همه را متحیر کرد تا فاف دو پلسیس خطرناک را در جریان رویارویی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین دهلی کپیتالز و رویال چلنجرز بنگلور در بنگلور در روز شنبه رد کند. فاف به دنبال لمس فوق العاده ای بود زیرا در سه اور اول بر توپ گیران تسلط داشت. در اوور ششم، کاپیتان RCB از چین خارج شد تا یک تحویل از میچل مارش از طریق ناحیه میانی ویکت انجام دهد. با این حال، ارتباط آن‌طور که او انتظار داشت خوب نبود و امان شیرجه‌ای عالی به سمت حق خود انجام داد تا صید را کامل کند و به پایتخت دهلی دست یابد که بسیار مورد نیاز بود.

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا به میدان برود.

RCB در رده هشتم قرار دارد در حالی که دهلی کپیتالز در رده آخر قرار دارد، زیرا آنها حتی یک مسابقه را نبرده اند. از این رو، هر دو برای عزت خود و صعود در جدول بازی خواهند کرد.

RCB یک تغییر در ترکیب خود دارد، Wanindu Hasaranga به جای دیوید ویلی. در تیم دی سی، میچل مارش جایگزین رومن پاول شد.

وارنر، کاپیتان تیم دهلی کپیتالز، در مراسم پرتاب گفت: “ما ابتدا کاسه بازی می‌کنیم. زمین فوق‌العاده به نظر می‌رسد، به کارکنان اینجا احترام می‌گذاریم. این در مورد کسب یک برد است، و شتاب از آنجا به دست می‌آید. ما نمی‌خواهیم ویکت‌ها را از دست بدهیم. پاورپلی. ما تغییر کرده ایم. مارش به جای پاول می آید.”

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور در بازی پرتاب گفت: “این کار را انجام می دادم. امیدوارم در اینینگ های دوم به نتیجه برسد. این به طور کلی ویکت خوبی باقی می ماند. برای من و ویرات مهم است که شرایط را زود ارزیابی کنیم. دفاع در اورهای مرگ سخت است. ما در زمین خودمان به عنوان یک واحد ضربه زدن خوب عمل کردیم.

پایتخت دهلی (بازیکن یازدهم): دیوید وارنر (c)، میچل مارش، یاش دهل، مانیش پاندی، آکسار پاتل، امان حکیم خان، لالیت یاداو، آبیشک پورل (و)، کولدیپ یاداو، آنریچ نورجه، مستفیزر رحمان

رویال چلنجرز بنگلور (بازیکن یازدهم): ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (c)، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج، ویجیکومار ویشاک

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله