افغانستان میزبان ایرلند برای سری سه دیدار ODI در ژانویه 2021

افغانستان در ژانویه 2021 میزبان ایرلند برای سری سه دیدار ODI خواهد بود

افغانستان در ژانویه 2021 سه بازی ODI در برابر ایرلند انجام خواهد داد.© ICC / توییتر


کریکت بورد افغانستان (ACB) روز سه شنبه اعلام کرد که آنها در ژانویه سال آینده میلادی میزبان ایرلند برای یک سری بازی ODI خواهند بود. سری سه مسابقه ODI از 18 ژانویه با بازی دوم و سوم به ترتیب در 21 و 23 ژانویه آغاز می شود. این بازی ها بخشی از سوپرلیگ ODI خواهد بود. “افغانستان در ژانویه 2021 میزبانIrlandcricket برای یک سری بازی ODI سه مسابقه خواهد بود. مسابقاتی که قرار است به ترتیب در هجدهم ، بیست و یکم و 23 ژانویه برگزار شود ، بخشی از سوپرلیگ ODI برای جام جهانی 2023 ICC است. #AFGvIRE ، “ACB توییت کرد.

اخبار

پیش از این در 5 نوامبر ، ACB اعلام کرده بود که آنها پس از یک دوره آموزشی 25 کریکت زن را انتخاب کرده اند و به کسانی که انتخاب می شوند قراردادهای مرکزی اهدا می شود.

“برای تشکیل یک تیم ملی بانوان ، ACB یک اردوگاه آموزشی برای 40 کریکت زن تشکیل داده بود که 25 نفر از آنها انتخاب شدند و به زودی قراردادهای مرکزی به آنها تعلق می گیرد. اردوی آموزشی که با توجه به ارزشهای اسلامی و سنتی افغانستان انجام شد ، امروز به پایان رسید. ACB در بیانیه ای گفته بود ، در طول اردو ، كه از هفدهم اكتبر آغاز شد ، بازیکنان در چوب زدن ، بولینگ ، میدان و تقویت آمادگی جسمانی خود آموزش دیدند.

“مطابق با الزامات ICC ، ACB می خواهد یک تیم کریکت بانوان داشته باشد ، هرچند که به ارزشهای سنتی افغانستان و اسلامی پایبند باشد. ACB همچنین در نظر دارد یک اردوی آموزشی در آینده نزدیک برای تیم زنان در یکی از کشورهای اسلامی برگزار کند ،” خواندن.

مباحث ذکر شده در این مقاله