استیو اسمیت می گوید استرس های زیادی در بازی بولینگ کوتاه نداشته اند


استیو اسمیت ، دستگاه راننده استرالیایی ، جرات کرده است واحد بولینگ سریع هندی هند بتواند چیزهای کوتاه مجموعه آزمایشهای آینده را ارائه دهد و گفت که او در زندگی خود با موارد زیادی روبرو شده است. به گفته کاپیتان سابق ، تلاش برای بازی بولینگ کوتاه در برابر او می تواند به نفع استرالیا باشد. اسمیت به نیوز کورپ گفت: “اگر تیم ها سعی می کنند من را از این طریق بیرون ببرند ، این یک سود بزرگ برای تیم است زیرا اگر به طور مداوم کوتاه بیفتید ، از بدن افراد زیادی خارج می شود.”

اخبار

“من در زندگی خود با بولینگ کوتاه زیادی روبرو شده ام و استرس زیادی با آن نداشته ام. فکر می کنم فقط منتظر بمانیم و ببینیم.”

در مقابل نیوزیلند در فصل 2019-2020 ، اسمیت توسط نیل واگنر ، پیکر بازوی چپ ، چهار بار اخراج شد ، زیرا کیوی به طور مداوم با زایمان های کوتاه مدت که بدن او را انجام می داد ، به این ضربه گیر حمله می کرد.

هرچند اسمیت ، در هر سه مسابقه هنوز به طور متوسط ​​تقریباً 43 مسابقه را پشت سر گذاشت و بولرها را با برخورد کوتاه خود در وسط به زمین انداخت ، و به دیگران کمک کرد تا در دویدن ها جمع شوند.

اسمیت گفت: “این برای من هیچ درامی نیست. من فقط بازی می کنم و شرایط را خلاصه می کنم که چگونه آنها سعی می کنند مرا بیرون بیاورند و می توانند با آن مقابله کنند.”

وی اذعان کرد که واگنر آن را به خوبی اجرا کرده است ، اما دیگران ممکن است نتوانند آن را تکرار کنند.

“منظور من این است که چند مخالفت مختلف آن را امتحان کرده اند و مطمئناً (اجرای آن) روشی که واگنر انجام داده دشوارتر است. او یک مهارت مهیبی دارد که سرعتش بالا و پایین می رود … دنده ها و سر شما. “

هندی ها از 27 نوامبر سه ODI ، سه T20 و چهار تست بازی می کنند. سری های ODI و T20 از 27 نوامبر تا 8 دسامبر در سیدنی و کانبرا بازی می شوند.

مجموعه مورد انتظار آزمون با آزمون شبانه روز در آدلاید از 17 دسامبر آغاز می شود.

حمله هند شامل جاسپریت بومرا و محمد شامی در نقش های اصلی خواهد بود.

در صورت بهبودی از آسیب دیدگی جانبی در IPL ، گردشگران با او تماس خواهند گرفت.

تبلیغ شده

امش یداو و نودیپ سائینی امیدوار کننده نیز بخشی از تیم تست هند هستند.

اسمیت بخشی از سری قبلی بین دو تیم نبود زیرا محرومیت یک ساله خود را به دلیل رسوایی دستکاری توپ تحمل می کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله