استون ویلا و برایتون امیدهای اروپا را تقویت می کنند در نقش اسپرز، چلسی کرامبل

استون ویلا در حالی که نیوکاسل روز شنبه با نتیجه 3-0 در ویلا پارک شکست خورد، در حالی که تاتنهام با شکست خانگی 3-2 مقابل بورنموث، شکست خورد، استون ویلا برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر وارد رقابت شد. برایتون همچنین شانس خود را برای فوتبال اروپا با پیروزی 2-1 مقابل چلسی افزایش داد تا انتظار فرانک لمپارد برای اولین پیروزی پس از بازگشت به استمفوردبریج به عنوان سرمربی موقت طولانی شود. ویا هنوز شش امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد، اما پس از هفتمین برد در هشت بازی، تیم فرم در این رقابت است. اولی واتکینز اکنون 11 گل در 12 بازی به ثمر رسانده است و دو بار پس از اینکه جیکوب رمزی شاگردان اونای امری را به برتری زودهنگام رسانده بود، گلزنی کرد.

نیوکاسل پنج بازی قبلی خود را برده بود تا به رتبه سوم صعود کند، اما به سختی دستکشی به ویلا زد تا مردان ادی هاو را از روی شانه هایشان نگاه کنند.

از آنجایی که منچستریونایتد تا روز یکشنبه خارج از خانه در ناتینگهام فارست به میدان نرفت، تاتنهام این شانس را داشت که به جمع چهار تیم برتر صعود کند اما این شانس را داشت که بورنموث یک گام بالقوه تعیین کننده برای بقا برداشت.

سون هیونگ مین اسپرز را به یک برتری زودهنگام شلیک کرد، اما گیلاس ها قبل از نیمه کاره زمانی که ماتیاس وینا توپ را بر روی هوگو لوریس زد، پاسخ دادند.

سپس دومینیک سولانکه شش دقیقه بعد از نیمه دوم، میهمان را جلو انداخت، زمانی که داوینسون سانچز توپ را در مسیر خود منحرف کرد.

سانچز در دقیقه 35 به عنوان بازیکن تعویضی معرفی شده بود، اما کریستین استلینی، سرمربی موقت اسپرز به او رحم نکرد زیرا قبل از پایان ساعت از زمین خارج شد و توسط هوادارانش هو شد.

جانشین او، آرنات دانجوما، به نظر می رسید که با گلزنی مقابل باشگاه قدیمی خود، یک امتیاز را نجات داده است.

اما این درام به همین جا ختم نشد زیرا دانگو اوتارا در دقیقه 95 به خانه رفت تا بورنموث را 6 امتیاز از منطقه سقوط دور کند.

در استمفوردبریج نیز با افزایش روند بدون برد چلسی به 6 بازی، در استمفورد بریج نیز هجوم آورد.

لمپارد در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه مقابل رئال مادرید، تیمی را نام برد که بسیار تغییر کرده است.

کانر گالاگر حداقل به انتظار بیش از 600 دقیقه ای آبی ها برای گل پایان داد که ضربه او پس از 13 دقیقه از لوئیس دانک منحرف شد.

اما برایتون پس از آن کاملاً مسلط بود و باید از 26 شوت خود به سمت دروازه بیش از یک گل فاصله داشت.

دنی ولبک از روی نیمکت آمد تا گل تساوی را درست قبل از نیمه تمام به ثمر برساند.

پس از آن خولیو انسیسو، نوجوان پاراگوئه‌ای، بازی را به سبکی تماشایی با ضربه رعد و برق در گوشه بالای دروازه در 21 دقیقه به پایان رساند.

پیروزی، برایتون را به هفت امتیاز از چهار تیم برتر می‌رساند، اما با یک بازی عقب‌تر از نیوکاسل، که همچنان باید در سنت جیمز پارک با آن روبرو شوند.

در انتهای جدول، کریستال پالاس و ولوز به بورنموث پیوستند تا از نظر ایمنی نزدیک شوند، اما روز وحشتناکی برای اورتون بود که 3-1 در خانه به فولام باخت.

ساوتهمپتون پس از دو گلی که ابرچی اِز برای پالاس در برد 2-0 در سنت مری به ثمر رساند تا سومین پیروزی متوالی را برای ایگلز از زمان بازگشت روی هاجسون به عنوان سرمربی به ارمغان بیاورد.

بعد از اینکه ولوز با گل های دیگو کاستا و هوانگ هی چان برنتفورد را 2-0 شکست داد، 7 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

اورتون تنها با تفاضل گل خارج از منطقه سقوط باقی می‌ماند، زیرا گل‌های هریسون رید، هری ویلسون و دن جیمز در 5 بازی باخت فولام شکست خورد.

در رقابت برای عنوان قهرمانی، منچسترسیتی می تواند فاصله خود را با آرسنال به سه امتیاز ببندد، زمانی که بعداً در اتحاد میزبان لستر باشد، زیرا مدافع عنوان قهرمانی به دنبال افزایش بردهای خود به 10 بازی است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله