استرالیا A در مقابل هندی ها ، روز 2: Umesh Yadav تحت تأثیر قرار می گیرد اما Cameron Green بازدید کنندگان را با قرن ناامید می کند


کامرون گرین در روز دوم مسابقه سه روزه برابر سرخپوشان در برابر استرالیا A در برابر 114 شکست ناپذیر ماند ، زیرا روز دوشنبه میزبان روز 28/8 را در Drummoyne Oval در سیدنی به پایان رساند. استرالیا A با سوار بر ضربه گرین توانست روز را با برتری 39 دوش به پایان برساند. پیش از این و از سرگیری 237/8 ، سرخپوستان تحت هدایت Ajinkya Rahane قبل از اعلام نوبت دهی خود در 247/9 ، 10 بار دیگر به مجموع شبانه خود اضافه کردند. Rahane در 117 شکست ناپذیر ماند. در اوایل استرالیا A ، Umesh Yadav و Ricichandran Ashwin در بهترین حالت قرار گرفتند زیرا این دو نفره دستور A استرالیا را بر هم زدند و فقط مارکوس هریس (35) بود که در میانه میدان مبارزه کرد.

اخبار

استرالیا با از بین بردن ویل پوکوفسکی (1) و جو برنز (4) ، امش در فواصل معین ویکت را از دست داد ، در حالی که اشوین هریس (35) و نیک مادینسون (23) را به غرفه بازگرداند. محمد سراج همچنین با تمیز کردن كاپیتان تراول هد (18) بولد ، ویكت گرفت و میزبان را به 5/98 كاهش داد.

با این حال ، کامرون گرین و تیم پین سپس با هم جمع شدند و هر دو بتمن با مخلوط کردن احتیاط و پرخاشگری ، بازدید کنندگان را ناامید کردند. گرین بیشتر از این دو تهاجمی بود و به حمله بولینگ هند علاقه داشت.

این دو نفره 104 دور برای ویکت ششم به راه انداختند ، با این حال ، پس از فاصله چای ، بار دیگر این Umesh بود که موفقیت بسیار لازم را برای تیم فراهم کرد. او پین (44) را گرفتار Prithvi Shaw کرد و استرالیا A را به 6/202 کاهش داد.

اندکی پس از آن ، سراج جیمز پتینسون (2) را به غرفه بازگرداند و به سرخپوستان امیدوار شد که با برتری دور شوند.

سپس مایکل نسر پشتیبانی وسط مورد نیاز گرین را انجام داد و این دو نفره 49 مسابقه برای هشتمین ویکت انجام دادند و این باعث شد استرالیا A در این بازی جلو بیفتد.

تبلیغ شده

با این حال ، در تلاش برای خلق یک آهنگ سریع ، Neser (33) تمام شد و استرالیا A را به 269/8 کاهش داد. در پایان ، گرین (114 *) و مارک استکیتی (1 *) باقیمانده اضافه های روز را دیدند.

نمرات مختصر: سرخپوستان 247/9 (Ajinkya Rahane 117 * ، Cheteshwar Pujara 54 ؛ James Pattinson 3-58) ؛ استرالیا A 286/8 (کامرون گرین 114 * ، تیم پین 44 ؛ امش یداو 3-44)

مباحث ذکر شده در این مقاله