استرالیا A در مقابل سرخپوستان: Ravichandran Ashwin توییتر را با “Bowling In A Cap” در مسابقات بازی سرگرم می کند تماشا کردن


Ravichandran Ashwin قصد دارد سهم بزرگی در سری مسابقات چهار مسابقه ای آینده داشته باشد ، که از 17 دسامبر آغاز می شود. روز دوشنبه ، اسپینر در مسابقه تمرینی بین استرالیا A و هندی ها نمایش خود را ارائه داد. در طول روز 2 بازی تور ، اشوین در حالی که کلاه خود را بسته بود ، خم شد. استفاده از کلاه و بولینگ منظره ای است که اغلب در کریکت دیده نمی شود و به یک موضوع داغ بحث در توییتر تبدیل می شود. لیزا استالارکار کریکت استرالیا ویدئویی از اشوین که در حال بولینگ با کلاه بود و اخراج مارکوس هریس را گرفت ، به اشتراک گذاشت. او این جمله را اینگونه عنوان کرد: “عشق صورت خندان با چشمانی به شکل قلب این …. نه اخراج هریس ، بلکه این است که @ ashwinravi99 در یک کلاه بول می کند !! این ویدئو است:

اخبار

در همین حال ، حتی ICC برای تبلیغ این حادثه به رسانه های اجتماعی رفت. آنها عکسی را منتشر کردند و عنوان آن را چنین عنوان کردند: “آیا تابحال بازیکنی را دیده اید که در کلاه بچرخد؟”

در اینجا واکنش طرفداران وجود دارد:

نه فقط با بیانیه مد خود ، اشوین با توپ در دست ، و گرفتن دو ویکت پس از استراحت ناهار ، تأثیرگذار بود. استرالیا A در حال پاسخ به اولین بازه زمانی اعلام شده هند A 247/9 اعلام شده است.

اشوین هریس را برای اولین اخراج توسط آژینکیا رهانه گرفت. برای ویکت دوم خود ، وی Nic Maddinson را از طریق lbw به غرفه بازگرداند.

پیش از این ، یک کاپیتان هند ، آژینکیا رهانه اعلام کرد وقتی تیمش 247 بود نه نفر. باتمن دهلی پایتخت (DC) در 117 از 242 توپ شکست ناپذیر بود. او با ضربات محکم 18 چهار و شش برخورد کرد.

تبلیغ شده

هند در حال حاضر در سری T20I به مصاف استرالیا می رود و 2-0 پیش می افتد. میزبان در سری ODI با نتیجه 2-1 پیروز شد.

اولین مسابقه آزمون از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله