استرالیا و هند: پدر انتظار ویرات کوهلی ممکن است دو آزمایش آخر را از دست بدهد ، می گوید گزارش


کاپیتان هند ویرات کوهلی ممکن است از دو تست آخر سری چهار مسابقه ای که انتظار می رفت برابر استرالیا بگذرد ، در حالی که برای تولد اولین فرزند خود در ژانویه آماده می شود ، این می تواند زمینه را برای ورود KL Rahul به این وسط فراهم کند. سفارش. آنوشکا شارما ، همسر بازیگر کهلی ، قرار است اولین فرزند این زوج را در اوایل ژانویه به دنیا بیاورد. هنوز یک خبر رسمی در مورد برنامه سفر کاپیتان اعلام نشده است اما یک منبع BCCI به PTI گفت که انتظار می رود کوهلی پس از دو تست اول سریال از 17 دسامبر از مرخصی پدری استفاده کند.

اخبار

این منبع ارشد در مورد ناشناس ماندن گفت: “BCCI همیشه معتقد بوده است که خانواده از اولویت برخوردار است. اگر کاپیتان تصمیم بگیرد که از پدری استفاده کند ، او فقط برای دو مسابقه آزمون اول در دسترس خواهد بود.”

چهار مسابقه آزمون در آدلاید (D / N ، 17 تا 21 دسامبر) ، ملبورن (26 تا 30 دسامبر) ، سیدنی (7 تا 11 ژانویه 2021) و بریزبن (15 تا 19 ژانویه) برگزار می شود.

BCCI در طول سالها کریکت ها را به استراحت پدرانه ترغیب کرده است و برای کاپیتان و بهترین بازی کننده چوب بازی هند تفاوتی ندارد.

“ببینید ، در زمان های عادی ، او می توانست برای تولد اولین متولدش پرواز کند ، یک تست را از دست بدهد و آخرین بازی را در بریزبن انجام دهد. با این حال ، اگر قرنطینه 14 روزه هنوز برقرار باشد ، رفتن به آن دشوار است و دوباره برگرد ، “منبع افزود.

یک عقیده وجود دارد که حضور KL Rahul در تیم آزمون در چنین سناریویی می تواند دو چندان مفید باشد. در حالی که Rohit Sharma (انتظار می رود قبل از شروع سری Test کاملاً متناسب باشد) ، Mayank Agarwal و Prithvi Shaw به عنوان گزینه های ابتدایی در آنجا حضور دارند ، عدم وجود احتمالی کوهلی ممکن است در مرتبه متوسط ​​کمی استحکام بیشتری را تضمین کند.

ممکن است BCCI در 11 نوامبر روهیت را با تیم هند بفرستد:

حضور روهیت شارما در سرخپوستان بمبئی با بازی XI امیدواری مقامات BCCI را افزایش داده است که کاپیتان توپ سفید هند می تواند در 11 نوامبر به همراه بقیه اعضای تیم به پروازهای مستند به استرالیا سوار شود.

منبع افزود: “به زودی تصمیمی در این رابطه اتخاذ خواهد شد. این عادلانه است كه روهیت در تیم بماند و قدرت و شرط بندی خود را تحت نظر نیتین پاتل و مربی نیك وب انجام دهد. بیایید ببینیم چگونه پیش می رود.”

تبلیغ شده

در صورت نیاز ، هند می تواند از 27 نوامبر به Rohit برای ODI ها استراحت دهد و او می تواند در طول سری T20 بازگردد. تا زمان شروع مسابقات ، او می تواند کاملاً مناسب سخت گیری های کریکت پنج روزه باشد.

او از یک سویه همسترینگ پرستاری می کرد اما اعلام کرد که اخیراً “کاملا خوب” است.

مباحث ذکر شده در این مقاله