استرالیا و هند: برد هاگ شک و تردیدهایی را در مورد نقطه روهیت شارما در سمت آزمون ایجاد می کند ، توسط Wasim Jaffer ترول می شود

استرالیا در مقابل هند: Wasim Jaffer Trolls Brad Hoggs Tweet Tweet Raising Doubts Over Rohit Sharmas در قسمت آزمون

برد هاگ نظر خود را بر اساس سابقه روهیت شارما هنگام تور ، در طولانی ترین قالب بازی ، استوار کرد.© خبرگزاری فرانسه


واسم جفر ، کریکت سوار سابق هند ، در چند وقت اخیر کاملاً در شبکه های اجتماعی فعال بوده و واکنش های جالبی را درباره موضوعات مختلف ارائه داده است. روز جمعه ، جفر با استفاده از براد هاگ ، چرخاننده اسبق استرالیایی ، سرگرمی های بیشتری فراهم کرد. هاگ در توئیتر عدم اطمینان خود به توانایی روهیت شارما را برای نگه داشتن یک نقطه در ترکیب هند برای سری چهار مسابقه آینده در استرالیا نوشت. این پیرمرد 49 ساله هنگام گشت و گذار در طولانی ترین قالب بازی ، این رأی را بر اساس رکورد بازکن اعلام کرد. هاگ در توئیتر خود گفت: “رهانه کار خوبی انجام خواهد داد. تنها گزینه دیگر Rohit خواهد بود اما تور تور سابقه وی در مسابقات کریکت قطعیتی ندارد که وی در تیم جایگاهی داشته باشد.” این توییت در پاسخ به س aال یکی از هواداران بود که نظر کریکت را در مورد گرفتن آژینکیا رهانه از عهده گرفتن نقش کاپیتان در سه تست نهایی جویا می شد. سرنشین معمولی ویرات کوهلی در پایان اولین تست به خانه خود بازمی گردد.

اخبار

جفر مطمئناً عدم اعتماد هوگ به توانایی های روهیت در تست کریکت خنده دار را فهمید ، همانطور که از پاسخ وی مشخص شد. “هیچ قطعیتی از او (روهیت) که در تیم” #AusvInd “جایگاهی دارد ، واکنش کریکت سابق هند را که شامل چهره ای با اشک ایموجی شادی است ، خواند.

تیم هندی از 17 دسامبر در یک سری تست چهار مسابقه ای به مصاف استرالیا می رود. اولین تساوی این سری در آدلاید برگزار می شود و در ادامه مسابقه دوم در ملبورن برگزار می شود.

دو مسابقه پایانی سری Test به ترتیب در سیدنی و بریزبن برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله