استرالیا در مقابل هند: Wriddhiman Saha وقتی که او برای رسیدن به تناسب اندام کامل کار می کند ، به شبکه ها برخورد می کند. تماشا کردن

استرالیا در مقابل هند: Wriddhiman Saha با جلسه خالص برای آزمایشات استرالیا گرم می شود.  تماشا کردن

Wriddhiman Saha-wicketkeeper-batsman-wicket دروازه بان تیم هند با چند ضربه بدون ناراحتی زیاد بازی کرد.© اینستاگرام


Wrididdanhaha Wicketkeeper-batsman تیم هند ، در استرالیا ، به عنوان بخشی از تیم آزمون برای چهار مسابقه سری آزمایش که از 17 دسامبر آغاز می شود ، در شبکه های استرالیا در حال خفاش دیده می شود. جلسه تمرینی سها در ویدئویی منتشر شده توسط دسته رسمی اینستاگرام از تیم کریکت هند. کریکتور دیده می شود که چند ضربه می زند و ناراحتی زیادی ندارد ، و به دلیل نگرانی از ناحیه همسترینگ سوالاتی در مورد تناسب اندام وی مطرح شده است. زیرنویس ویدئوی ارسال شده: “سلامwriddhi خیلی خوب است که شما را دوباره به شبکه باز می کند! هر روز # تیم_هندیا قوی تر است.”

اخبار

ساها دچار پارگی همسترینگ شد و او را از حضور در آخرین مراحل سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) که به تازگی به پایان رسیده است ، کنار گذاشت. 36 ساله با خفاش SunRisers Hyderabad (SRH) در فرم خوبی بود و جای خود را به جونی بایرستو داده بود.

چشمگیرترین ضربه این پیشکسوت در یک مسابقه لیگ برابر پایتخت های دهلی (دی سی) ثبت شد ، جایی که ساها کلاس خود را با 45 توپ 87 ثبت کرد.

با این حال ، اندکی بعد پارگی همسترینگ باعث شد که کریکت در مرحله پلی آف به حاشیه برود و در نتیجه ضربه قابل توجهی به حق رای دادن مستقر در حیدرآباد وارد شود.

تبلیغ شده

تور خارج از استرالیا با یک سری سه مسابقه ODI آغاز می شود ، و پس از آن به همان تعداد مسابقات T20I قبل از اینکه با یک سری تست چهار مسابقه به پایان برسد ، آغاز می شود.

تیم هند از 12 نوامبر که وارد استرالیا شده اند در سیدنی مستقر هستند. هر دو تیم توپ سفید و تیم های آزمایشی با هم تمرین می کنند. اولین تست قرار است یک کار شبانه روز باشد و با یک توپ صورتی بازی شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله