استرالیا در مقابل هند: KL Rahul با مجموعه ای گسترده از عکس ها برای سری های آینده ODI آماده می شود. تماشا کردن

تماشا کنید: KL Rahul با آرایه وسیعی از عکس ها برای تور هند استرالیا آماده می شود

KL Rahul 1239 مسابقه ODI از 32 بازی برای هند به ثمر رسانده است© توییتر


KL Rahul ، کاپیتان پادشاهان XI پنجاب (KXIP) پس از کسب “نارنجی کلاه” در لیگ برتر هند (IPL) 2020 که اخیراً به پایان رسیده است ، در حباب ضد ایمنی خود در استرالیا دوباره برای تیم هند به میدان رفت. تور هند شامل سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه ای است. این 28 ساله در شبکه های اجتماعی اقدام به ارسال ویدیویی از وی کرد که در آن طیف گسترده ای از عکسها را علیه افرادی مانند راویندرا جیدجا ، کالدیپ یاداو و چند نفر دیگر بازی می کند. وی عنوان خود را اینگونه عنوان کرد: “خوب است که دوباره به رنگ آبی برگردم”.

اخبار

راهول از 14 مسابقه در IPL 2020 670 ران زد ، با نرخ اعتصاب 129.34. او همچنین یک تن را محکم کوبید و پنج نیم قرن را گرفت. شمارش مرزهای او شامل 58 چهار و 23 مورد شش نفره بود.

با وجود نمایش های غالب خود با خفاش ، KXIP فقط می توانست در جایگاه ششم لیگ به پایان برسد ، بنابراین به پلی آف صعود نمی کند.

اولین ODI در 27 نوامبر آغاز تور است. بعد از آن دو ODI دیگر وجود دارد و به دنبال آن یک سری T20I وجود دارد. سری چهار مسابقه تست از 17 دسامبر آغاز می شود.

تبلیغ شده

راهول در هر سه قالب در استرالیا شرکت خواهد کرد. وی همچنین در بازی های اخیر خود با ریشاب پنت که اشتباهات برجسته ای را در مسابقات بین المللی داشته است ، انتخاب ویکتریک مدیریت بوده است.

او اولین حضور خود را در هند در سال 2014 انجام داد. او در سال 2006 در 36 مسابقه ، 1239 مسابقه ODI از 32 بازی و 1461 مسابقه T20I از 41 T20I را به ثمر رسانده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله