استرالیا در مقابل هند: Cheteshwar Pujara قبل از عزیمت به سیدنی یک عکس خوب قبل از عزیمت را با خانواده به اشتراک می گذارد. به عکس مراجعه کنید

استرالیا در مقابل هند: Cheteshwar Pujara قبل از عزیمت به سیدنی یک عکس خوب قبل از عزیمت را با خانواده به اشتراک می گذارد.  به عکس مراجعه کنید

استرالیا و هند: Cheteshwar Pujara بخشی از تیم تست هند برای تور استرالیا است.© خبرگزاری فرانسه


Cheteshwar Pujara تصویری را که همسرش Puja در داستان های اینستاگرام خود ارسال کرده است ، به اشتراک گذاشت که در آن Pujara ، همسرش و دخترش Aditi دیده می شوند که قبل از معرفی خود به سیدنی همراه با بقیه نیروهای هندی که امروز برای یک تور کامل حرکت می کنند ، برای دوربین عکس می گیرند استرالیا هند قرار است از نوامبر 2020 تا ژانویه 2021 سه بین المللی یک روزه ، سه بین المللی 20 بیست و چهار تست بازی کند. این سریال با اولین ODI در سیدنی آغاز می شود. سریال های محدود کننده در سیدنی و کانبرا بازی می کنند در حالی که تست ها در آدلاید ، ملبورن ، سیدنی و بریزبن بازی می شوند.

اخبار
2o39idpg

پوجارا ، که بخشی از تیم تست هند است ، قبل از اینکه اولین آزمون در آدلاید در 17 دسامبر زیر نور چراغ با یک توپ صورتی برگزار شود ، مدت زمان طولانی تری را در استرالیا خواهد داشت.

آزمون های دوم و سوم آزمون های بوکس روز و سال نو در ملبورن و سیدنی از 26 دسامبر 2020 و 7 ژانویه 2021 خواهد بود.

این مجموعه و تور با چهارمین و آخرین تست در بریزبن از 15 ژانویه به پایان می رسد.
پوجارا یکی از ستون های اصلی تیم تست هند است که از آزمون دوم به بعد کاپیتان خود ویرات کوهلی را از دست خواهد داد.

کهلی با مرخصی پدری به هند بازمی گردد تا در کنار همسرش ، آنوشکا شارما ، بازیگر باشد و انتظار می رود این دو فرزند اولشان باشند.

تبلیغ شده

پوجارا یکی از مهمترین مجریان هند در آخرین تور خود در استرالیا در 19-2018 زمانی بود که اولین سری تست خود را در خاک استرالیا به دست آورد.

خفاش راست دست به عنوان برترین گلزن این مجموعه به کار خود پایان داد و 521 دویدن از چهار تست را در 74.42 با سه قرن و پنجاه جمع کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله