استرالیا در مقابل هند: محمد شامی می گوید عملکرد IPL 2020 فشار تور تور استرالیا را کاهش داده است


محمد شامی زرق و برق دارترین پیوند هند پس از عملکرد چشمگیر خود در IPL در “منطقه مناسب” است و به وی اجازه می دهد “بدون هیچ گونه فشاری” برای سری بزرگ آزمون مقابل استرالیا آماده شود. شامی به عنوان 20 ویکت خود برای Kings XI پنجاب ، بهترین فصل IPL را پشت سر گذاشت ، از جمله دفاع دفاعی 5 مسابقه در یک بازی دو برابر Super Over برابر سرخپوستان بمبئی ، از نکات قابل توجه در این مسابقات بود. شامی روز شنبه به BCCI.TV گفت: “عملکرد من برای KXIP در IPL اعتماد به نفس زیادی به من داده و مرا در منطقه مناسب قرار داده است.”

اخبار

شامی که صاحب توپ قرمز است ، احساس می کند که یک IPL خوب بار را از دوش او برداشته است.

“بزرگترین مزیت این است که اکنون می توانم بدون هیچ گونه فشاری برای سریال های آینده آماده شوم. باری بر دوش من نیست. در حال حاضر بسیار راحت هستم.”

“من روی بولینگ و تناسب اندامم در قفل سخت کار کرده بودم. می دانستم که IPL دیر یا زود برگزار می شود و خودم را برای آن آماده می کردم.”

شامی هیچ استخوانی نکرد که مسابقات تست برای او در این تور اولویت است ، زیرا او سعی دارد در طول یک هفته تمرین در شیار قرار بگیرد.

“ما می خواهیم یک تور طولانی داشته باشیم که با توپ سفید و به دنبال آن تست های توپ قرمز و قرمز آغاز شود. منطقه تمرکز من توپ قرمز بوده است و من روی طول و حرکت درزهایم کار می کنم.”

“من همیشه احساس کرده ام که هنگامی که توپ را در طول مد نظر خود شروع می کنید ، می توانید در قالب های مختلف موفق شوید.”

او احساس می کند که پس از IPL ، فرم توپ سفید او کنترل شده است و به همین دلیل به آمادگی بیشتری با توپ قرمز احتیاج داشت.

“آنچه شما نیاز دارید کنترل است. من با توپ سفید به خوبی کار کرده ام و اکنون در تورهای بولینگ با توپ قرمز وقت می گذرانم. شما در همان منطقه کاسه نمی زنید زیرا هر دو قالب متفاوت است اما اصول شما تغییر نمی کند بسیار “

با استیو اسمیت و دیوید وارنر ، که در جریان مبارزات پیروزمندانه هند در 19-2018 غایب بودند ، دوباره در ترکیب قرار خواهند گرفت ، اوضاع برای چهار گروه سرعت هند سخت تر خواهد شد.

اما پرتاب کننده ارشد است که به سختی با حضور آنها در مزاحمت.

شامی گفت: “هند خفاش های با کیفیتی دارد و ما آنها را در تورها جمع می كنیم. ما به اسامی نگاه نمی كنیم ، ما بر مهارت های خود تمركز می كنیم. شما می توانید یك كامیون کلاس جهانی باشید ، اما یک توپ خوب هنوز شما را بیرون می کشد.” .

پیشکسوت پیشکسوت گفت که مجموعه مهارتهای متنوع حمله ای بسیار قدرتمند را ایجاد می کند مانند حمله هند با خود ، امش یداوو ، ایشانت شارما و جاسپریت بومرا تهدید کننده.

“گروه بولینگ سریع ما می توانند با سرعت 140 کیلومتر در ساعت کاسه کاسه داشته باشند و در استرالیا به چنین آهنگی نیاز دارید. حتی ذخایر ما سریع هستند ، شما نمی توانید چنین حمله ای را ببینید.”

شامی یادآوری کرد که پیسرها در همه شرایط خارج از کشور عملکرد خوبی داشته اند و در بسیاری از مسابقات خارج از خانه و همچنین در شرایط مناسب چرخش در خانه 20 ویکت گرفته اند.

“یک رقابت سالم وجود دارد اما در گروه هیچ رقابتی وجود ندارد. اگر به اعداد نگاه کنید ، ما تقریباً در همه تورهای خارج از خانه موفق شده ایم 20 ویکت انتخاب کنیم.”

تبلیغ شده

صحبت در مورد IPL و شامی ابراز خرسندی می کند که فقط در هنگام اعتصاب دو بازیکن انفجاری مانند روهیت شارما و کوینتون دی کاک ، فقط می تواند از پنج بار دفاع کند.

“توانایی دفاع از تنها 5 دوش در برابر دو انفجارپذیر منفجر کننده (روهیت شارما و کوینتون دی کاک) کاملاً راضی کننده است. وقتی هدف خیلی کم است هیچ خطایی وجود ندارد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله