استرالیا در مقابل هند: راویچندران اشوین می تواند “دارایی ارزشمندی” برای هند در T20I باشد ، محمد کایف را احساس می کند


محمد کایف ، متخاصم سابق هند ، روز چهارشنبه در توییتر نظر خود را در مورد حذف راویچندران اشوین از تیم Twenty20 International (T20I) هند ، علی رغم عملکرد خوب در لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، ابراز داشت. به عنوان دهلی کایف ، سرمربی کمک پایتخت ، عملکرد اشوین را از نزدیک دید و احساس کرد که اشوین هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و می تواند “دارایی ارزشمندی” برای طرف T20I هند باشد. برای مطرح کردن استدلال خود ، كایف ، در توییت خود ، به برخی از ویكت های اصلی كه اشوین در IPL 2020 استفاده كرد ، اشاره كرد. R اشوین با هدایت حمله بولینگ پایتخت های دهلی ، برخی از نام های بزرگ مانند ویرات کوهلی ، کریس گیل را اخراج کرد كیرون پولارد و دیوید وارنر ، از جمله – این نیز در Powerplay.

اخبار

“ویرات ، روهیت ، پولارد ، گیل ، وارنر ، QDK ، کارون ، باتلر ، اسمیت ، پادیکال ، پوران. لیست لیفت های بزرگ پوستی @ ashwinravi99 را از IPL 13 بخوانید و دوباره بخوانید ، بیشتر در نمایش های قدرتمند. احساس خاکستر هنوز هم می تواند یک ارزش باشد دارایی برای هند در T20Is ، “کایف توییت کرد.

اشوین عضو ثابت تیم هند در طولانی ترین قالب است اما از سال 2017 بازی محدودی را برای هند انجام نداده است. آخرین بازی T20I Ashwin در جولای 2017 بود ، در حالی که آخرین بازی ODI او در ژوئن 2017 انجام شد – هر دو علیه غرب هند.

در اولین فصل حضورش در پایتخت های دهلی ، آر آشوین یک رقابت چشمگیر داشت زیرا از 15 مسابقه 13 ویکت را با صرفه اقتصادی 7.66 دوش به دست آورد.

تبلیغ شده

بعد از آن آشوین در طی سری 4 تست در استرالیا که از 17 دسامبر آغاز خواهد شد ، مشاهده خواهد شد. علاوه بر تقویت مهارت های خود ، بازیکن غیرفعال همچنین به بازیکنان دیگر کمک می کند تا برای این سری سخت آماده شوند.

روز دوشنبه ، BCCI ویدئویی را توئیت کرد که در آن اشوین به منظور آماده سازی او برای بولینگ زمین کوتاه ، توپ هایی را برای KL Rahul می خواست.

مباحث ذکر شده در این مقاله