استرالیا در مقابل هند: جاستین لنگر اشاره می کند جو برنز در اولین آزمون پیش از ویل پوکوفسکی نقطه آغازین خود را حفظ خواهد کرد

استرالیا در مقابل هند: جاستین لنگر اشاره می کند جو برنز در اولین آزمون پیش از ویل پوکوفسکی نقطه آغازین خود را حفظ خواهد کرد

جاستین لنگر گفت که او ترکیب جو برنز و دیوید وارنر را دوست دارد.© خبرگزاری فرانسه


جاستین لانگر ، سرمربی استرالیا روز جمعه اشاره كرد كه جو برنز از 17 دسامبر جایگاه خود را در راس اولین مسابقه مقابل هند حفظ خواهد كرد. باتسمن ویل پوكوسكی روز پنجشنبه در تیم آزمون قرار گرفت. پوکوفسکی به فرم زیبایی رسیده است. خفاشگر راست در این فصل دو قرن در شفیلد شیلد سپر شکست.

اخبار

“آیا پوکوفسکی برای انجام آن تست اول تمام تلاشهای انسانی را انجام می دهد و این چیزی است که باید آن را بسنجیم. ما همچنین (هرگز) هرگز نباید کاری را که بچه ها انجام داده اند برای رسیدن به جایی که هستیم ، دست کم بگیریم و این فلسفه و نگرش مدتهاست که بخش مهمی از موفقیت کریکت استرالیا بوده است “، به نقل از لانگر ، cricket.com.au.

لانگر به همکاری قوی Burns با دیوید وارنر اشاره کرد ، که همچنین نقش مهمی در صعود استرالیا به بالای رتبه بندی تست ICC داشت.

cricket.com.au به نقل از لانگر گفت: “ما دوره ای را گذراندیم که اطلاعات زیادی وجود داشت و از نظر من باید از بچه های آنجا حمایت کنیم. این می تواند تغییر کند ، اما یک فلسفه بسیار قوی است که باید به آن پایبند بود.” به قول

تبلیغ شده

وی افزود: “آخرین باری که ما کریکت تست بازی کردیم ، ترکیبی از جو برنز و دیوید وارنر را دوست داشتیم. آنها یک هم افزایی واقعی پیدا کرده اند ، آنها به خوبی با هم کار می کنند ، بنابراین در این مرحله من می گویم که همان ثابت خواهد ماند.” .

کریکت استرالیا همچنین یک تیم 19 نفره استرالیا A را انتخاب کرده است تا در مسابقات تور در Drummoyne Oval و Sydney Cricket Ground که شامل 9 بازیکن از تیم Test و تیم پین ، کاپیتان استرالیا است ، با تیم های هند A و هند بازی کند. تیم های نهایی و یک کاپیتان نزدیک به هر مسابقه انتخاب می شوند.

مباحث ذکر شده در این مقاله