استرالیا در مقابل هند: تیم مردان استرالیا برای پوشیدن پیراهن “بومی” در T20I های آینده در برابر هند

استرالیا در مقابل هند: تیم مردان استرالیا برای پوشیدن پیراهن بومی در T20I های آینده در برابر هند

این پیراهن داستان سرایی اولین تیم استرالیایی را برای سفر به خارج از کشور در سال 1868 ادامه خواهد داد.© توییتر


کریکت استرالیا روز چهارشنبه تأیید کرد که تیم مردان در سری مسابقات T20I آینده سه مسابقه مقابل هند پیراهن “بومی” به تن خواهد کرد. این پیراهن قصه گویی اولین تیم استرالیایی را برای سفر به خارج از کشور در سال 1868 ادامه خواهد داد. تیم کریکت استرالیا در سال 1868 سفر سه ماهه ای را از استرالیا به انگلستان از طریق دریا انجام داد و طرفین 47 مسابقه را در مشهورترین مسابقات انجام دادند. زمین در کریکت جهان. کریکت استرالیا در توئیتر خود نوشت: “پیراهن توسط خاله فیونا کلارک و بوچولا و زن Gubbi Gubbi کورتنی هاگن طراحی شده است.

اخبار

زن Kirrae Whurrong ، عمه فیونا کلارک ، نوه بزرگ Grongarrong (پشه) ، که یکی از اعضای تیمی بود که در سال 1868 در انگلیس بازی کرد ، آثار هنری Walkabout Wickets اصلی را طراحی کرد که در قسمت جلوی نمایش قرار دارد ESPNCricinfo گزارش ، پیراهن.

این پیراهن توسط کورتنی هاگن ، بوچولا و زن Gubbi Gubbi و متخصص نامزدی بومی کریکت استرالیا طراحی شده است.

تبلیغ شده

“از طریق طراحی ، ما می خواستیم چیزی ایجاد کنیم که به کریکت های بومی و جزیره تنگه تورس ادای احترام کند – گذشته ، حال و آینده. ما کارهای هنری گنجانده ایم که نماد قدرت ، هدایت و پشتیبانی از طریق اتصال به اجداد ما است ، ESPNCricinfo به نقل از هاگن گفت: ستاره ها و انعطاف پذیری تیم 1868 به شدت نمایندگی می کردند. این افتخار بود که می توانستم این پیراهن را با خاله فیونا طراحی کنیم.

اولین T20I بین هند و استرالیا در تاریخ 4 دسامبر در Manuka Oval در کانبرا برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله