استرالیا در مقابل هند با بیش از 3 به روزرسانی ODI ODI 1 5 امتیاز زنده


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، نمره کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به شما ارائه می دهند. هند پس از 0.0 ویندوز 0/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند نیز موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در مقابل هند 2020-21 است. از طریق مسابقه امروز استرالیا در مقابل هند 2020-21 ، بازیکنان و بولینگ های مورد علاقه خود را دنبال کنید ، توپ را با تفسیر توپ ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند امتیاز مستقیم ، کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند. هیجان مسابقات استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیاز کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

هند (با بازی XI) – شیخار داوان ، شوبمن گیل (در محل MAYANK AGARWAL) ، ویرات کوهلی (C) ، شریاس اییر ، KL Rahul (WK) ، هاردیک پاندیا ، Ravindra Jadeja ، Shardul Thakur (به جای NAVDEEP SAINI) ، Kuldeep Yadav ، (به جای YUZVENDRA CHAHAL) ، جاسپریت بومرا ، تی ناتاراجان (به جای MOHAMMED SHAMI).

آرون فینچ ، کاپیتان استرالیایی ، می گوید که آنها 3 تغییر دارند زیرا استارک یک نق زدن دارد و او همراه با وارنر و کامینز غایب است. کامرون گرین اضافه می کند که اولین بازی خود را می کند و آگار و ابوت در کنار هم قرار می گیرند. اطلاع می دهد که او با مارنوس افتتاح خواهد شد. می گوید هیچ چیزی مانند لاستیک مرده نیست. اضافه می کند که آنها دوست داشتند ابتدا خفاش کنند اما در مورد تعقیب خیلی سر و صدا ندارند.

ویرات کوهلی ، کاپیتان هند ، می گوید که او می خواهد ابتدا خفاش کند. کشورهایی که به نظر می رسد wicket خوب است. می خواهد ابتدا این کار را انجام دهد و سپس مخالفان را تحت فشار قرار دهد. می گوید تیم به اندازه کافی سازگار نبوده است. او می گوید ، وقتی نوسانات زیادی ارائه نمی شود ، باید چیزها را طور دیگری امتحان کنید.

TOSS – مردان مربوطه وسط نیستند. سکه بالا می رود و هند برنده بازی است و ابتدا BAT را انتخاب کرده است!

گزارش زمین – گلن مک گراث اظهار داشت که کمی چمن وجود دارد. سخت و صاف به نظر می رسد. این یک کمربند زمین است. منجرکار اظهار داشت که تنها کمی برای بولینگ ها این است که زمین کمی بزرگتر است اما هنوز این واقعیت نیست که زمین خوبی برای خفاش است. گلن می گوید که می خواهد ابتدا هند را ببیند که برنده بازی و خفاش است.

تاکنون برای بازدیدکنندگان چیز زیادی پیش نرفته است. بله ، ضرب و شتم آنها در هر دو بازی کاملا خوب بود اما پس از آن ، آنها قادر به بستن آن بازیها به نفع خود نبودند. درست زمانی که به نظر می رسید مشارکت ممکن است آنها را از تاریکی احیا کند ، هنگامی که یکی از دو خفاش کاملاً منظم سقوط کرد ، هند نقشه را کاملاً از دست داد. بولرهای آنها کاملا چکش خورده است. امثال بومره و شامی نیز در امان نمانده اند. آیا تغییر مکان برای تیم هند تغییر شانس ایجاد می کند؟ به زودی ببینیم که به زودی بازی و تیم را برای شما به ارمغان می آوریم …

استرالیا سری 2-0 را مهر و موم کرده و ضرب و شتم های آنها نیز در فرم فوق العاده ای قرار دارند. مانند فینچ ، وارنر ، اسمیت ، ماکسول ، همه در فرم عالی بوده اند. بله ، وارنر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران بازی امروز را از دست خواهد داد اما استرالیا در این زمینه عرق نخواهد کرد. همچنین ، فرم فوق العاده ماکسول در این مجموعه با توجه به این واقعیت که وی در لیگ T20 هند که اخیراً به پایان رسیده است ، یک سفر فراموشی داشت ، یک مزیت بزرگ برای Aussies محسوب می شود. در کنار اینها ، کامینز استراحت کرده است و دیدن ترکیب تیم میزبان برای این بازی جالب خواهد بود.

682 در ODI اول اجرا می شود. 727 در دوم اجرا می شود. آیا ما در اینجا ، در سومین دوره ODI ، برای یک جشنواره دیگر اجرا می کنیم؟ این یکی در کانبرا بازی می شود. لاستیک مرده با توجه به اینکه استرالیا قبلاً این سری 2-0 را شکست داده است. اما پس از آن ، آنها می خواهند سفیدکاری درست کنند؟ بله ، و این همان چیزی است که هندی ها به دنبال جلوگیری از آن در اینجا هستند. آنها به دنبال پیروزی و پیروزی خوب هستند تا غرور را نجات دهند و از T20I مقدماتی بدست آورند.

مباحث ذکر شده در این مقاله