استرالیا در مقابل هند: اعتراف خنده دار گلن ماکسول پس از گردباد که دست و پا زد ، برای KX Rahul’s KXIP

گلن ماکسول می گوید هنگام کوبیدن گردباد در سیدنی از KL Rahul عذرخواهی کرده است

ضربه 45 گلنی ماکسول ، 19 زایمان را که شامل پنج مرز و سه شش مورد است ، از بین می برد.© خبرگزاری فرانسه


گلن ماکسول ، بازیکن سرتاسر استرالیا ، در طول مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 که به تازگی به پایان رسیده است ، در 13 مسابقه برای Kings XI پنجاب (KXIP) فقط 108 ران زد. ماکسول در حراج با مبلغ هنگفت 10.75 کرور INR امضا شد ، در نتیجه انتقاد به دنبال عملکرد ضعیف. با این حال ، 32 ساله که در طول IPL 2020 موفق به زدن یک شش نفر نشد ، در اولین ODI از سری سه مسابقه مقابل هند ، سه نفر از آنها را شکست. ضربه 45 ماکسول با 19 تحویل ، شامل پنج مرز و سه شش بازی ، به استرالیا کمک کرد تا در مجموع 374 دویدن را بدست آورد ، که برنده بازی بود و خفاش را انتخاب کرد.

اخبار

همه جانبه در بستر رسانه های اجتماعی توییتر اعتراف خنده داری کرد ، که درگیر تعامل او با کاپیتان KXIP KL Rahul در طول دوره های ابتدایی بود.

ماکسول اعتراف کرد که پس از برچسب زدن در یادداشت های مربوط به جیمی نیشام و کریکت هند ، از راهول هنگام خفاش عذرخواهی کرد. همه کاره استرالیایی اعتراف کرد: “من از او عذرخواهی کردم در حالی که با # kxipfriends دست و پنجه نرم می کردم.”

سرپرست استرالیایی آرون فینچ و استیو اسمیت خفاش ستارگان دیگر مشارکت کنندگان حیاتی بودند که هر دو قرن ها به آن ضربه زدند. در حالی که فینچ موفق به کسب 114 فرار از بازی در 124 توپ با نه مرز و دو شش به نام وی شد ، اسمیت در 105 زایمان از 66 زایمان شامل یازده چهار و چهار حداکثر بود.

محمد شامی توپ بولرهای تیم هند بود و سه ویکت را به خود اختصاص داد.

تبلیغ شده

هاردیک پاندیا بهترین گلزن تیم هندی بود ، با زدن 90 ضربه در 76 زایمان در یک ضربه که شامل هفت مرز و چهار شش بود.

شیخار داوان با جمع کردن 74 دور زدن 86 توپ ، پشتیبانی بیشتری را ارائه داد. با این حال ، عدم حمایت سایر بتمن ها باعث شد که بازدیدکنندگان بازی ابتدایی این سری سه مسابقه را با 66 دویدن از دست بدهند.

مباحث ذکر شده در این مقاله