استرالیا در مقابل هند: استادیوم با ظرفیت 50 درصد برای تست توپ صورتی ، می گوید Cricket Australia

استرالیا در مقابل هند: استادیوم با ظرفیت 50 درصد برای تست توپ صورتی ، می گوید Cricket Australia

آدلاید اوال میزبان آزمون شبانه روزی بین استرالیا و هند است.© توییتر


کریکت استرالیا روز سه شنبه اعلام کرد که فقط 50 درصد از ظرفیت کل جمعیت مجاز به ورود به بیضی آدلاید برای تماشای آزمون شبانه روزی بین هند و استرالیا است. هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست شاخ را در برابر یکدیگر قفل کنند. اولین آزمون یک آزمون شبانه روزی است و قرار است از 17 دسامبر در بیضی آدلاید آغاز شود. “SCG ، که قرار است میزبان مسابقات ODI و T20I و تست صورتی در تابستان امسال باشد ، 50 درصد از ظرفیت کل را حفظ خواهد کرد ، همچنین Manuka Oval از کانبرا برای مسابقات بین المللی ODI و T20 و Oval آدلاید برای تاریخ شبانه روز مسابقه آزمایشی از 17 دسامبر آغاز می شود. “کریکت استرالیا در انتشار رسمی خود گفت.

اخبار

کریکت استرالیا همچنین تصریح کرده است که در این مرحله ، آزمون روز بوکس (26 تا 30 دسامبر) بین هند و استرالیا 25 درصد از کل ظرفیت را برگزار می کند در حالی که چهارمین آزمون در بریزبن 75 درصد از کل ظرفیت را برگزار می کند. .

“در این مرحله ، Boxing Day Test قرار است حداقل 25 درصد از ظرفیت کل بلیط های عمومی ، اعضا و شرکت ها را در خود جای دهد ، که برابر با 25000 طرفدار در هر روز آزمون است. Gabba قرار است 75 درصد میزبان جمعیت باشد. ظرفیت نمایشگاه برای چهارمین و آخرین آزمایش این مجموعه ، از 15 ژانویه 2021 آغاز می شود. “

هند و استرالیا ابتدا در سری ODI با آن مبارزه می کنند و اولین بازی در 27 نوامبر برگزار می شود.

تبلیغ شده

روز دوشنبه ، BCCI در سریال مقابل استرالیا چند تغییر در ترکیب خود ایجاد کرده بود. به ویرات کوهلی مرخصی پدری اعطا شد و در نتیجه ، کاپیتان پس از اولین مسابقه آزمون به هند باز می گردد.

روهیت شارما به تیم تست اضافه شده است ، در حالی که او برای بازی توپ سفید تور استراحت کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله