استرالیا در مقابل هند: آیا پوکوفسکی احساس می کند “حق” را کسب کرده است تا در تیم تست نامگذاری شود


ویل پوکوفسکی ، رقیب سرعتی استرالیایی احساس می کند “حق را به دست آورده است” در این سری مقابل هند در ترکیب توپ قرمزها حضور داشته باشد و در مقایسه با چند فصل قبل آمادگی بهتر برای اولین تست خود را دارد. پوکوفسکی ، که برای یک سری چهار مسابقه ای مقابل هند در یک تیم تمرینی استرالیایی 17 نفره حضور داشت ، صدها نفر در سپر شفیلد پشت سر می گذارد. او علی رغم از دست دادن دو دور ابتدایی رقابت ها ، در این فصل 495 دوش را در سه دوره انجام داده و در حال حاضر بالاترین گلزن مسابقات است.

اخبار

پوکوفسکی در رادیو SEN گفت: “این بار احساس می شود که حق حضور در اینجا را به دست آورده ام و اگر فرصتی پیدا کنم کاملاً دوست دارم چالش بازی در هند را بپذیرم.” این جوان 22 ساله برای اولین بار در سری سریلانکا در سال 2019 در تیم تست قرار گرفت اما با توجه به نگرانی های مربوط به سلامت روان از بازی فاصله گرفت. از آن زمان تاکنون اولین بار است که پوکوفسکی یک گروه آزمایشی را به دست می آورد.

“احساس می کنم اگر الان موقعیت خود را به دست بیاورم در مکان بهتری قرار دارم تا اینکه ممکن است از چند سال پیش بوده ام.” من دو سال پیش 20 ساله بودم و اکنون 22 ساله هستم. وی افزود: من 15 یا 20 بازی درجه یک دیگر انجام داده ام و در خارج از زمین بازی زیادی انجام داده ام تا مطمئن شوم زندگی من و كریكتم واقعاً در جای خوبی قرار دارد.

تعداد کمی از جوانان کریکت استرالیایی نوعی وزوز ایجاد کرده اند که Pucovski مدیریت کرده است. فرم هیجان انگیز او در شفیلد شیلد باعث شده تا چندین بزرگ استرالیایی خواستار انتخاب وی در این تیم شوند.

تبلیغ شده

پوکوفسکی در مورد آنچه که از آخرین تماس تغییر کرده است گفت: “احتمالاً تفاوت احساس شما در هیجان است ، اما این بار آماده انجام کاری هستید.” در حالی که دفعه قبل ، نه اینکه من آماده نبودم ، اما من احتمالاً آنقدر هیجان زده شدم که برای استرالیا انتخاب شدم و فکر زیادی در مورد شغل فعلی نداشتم.

ورود پوکوفسکی به رقابت با جو برنز ، یکی دیگر از اعضای افتتاحیه ، که پس از شروع فاجعه بار تابستان درجه یک ، گرما را احساس می کند ، ایجاد کرده است. اما جاستین لانگر سرمربی و تیم پین سرپرست تیم هر دو به پافشاری با برنز با تجربه اشاره کرده اند. سری چهار تست با یک بازی شبانه روزی از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله