از رشته های اصلی تا مانگا: آس تنیس ژاپن نائومی اوزاکا تا در کتاب کمیک بازی کند

از رشته های اصلی تا مانگا: آس تنیس ژاپن نائومی اوزاکا تا در کتاب کمیک بازی کند

“نائومی تنکا-ایچی بی رقیب” ، با کمک خواهر بزرگتر نائومی اوزاکا ، ماری ، تولید شد.© خبرگزاری فرانسه


نائومی اوزاکا ، تنیسور برنده بزرگ ژاپن از یک سری کتابهای کمیک مانگای جدید استقبال کرده است که در آن به عنوان یک شخصیت کارتونی در یک مجله با هدف دختران نوجوان بازی می کند. “نائومی تنکا-ایچی بی رقیب” که از اواخر دسامبر در مجله “ناکایوسی” اجرا می شود ، با کمک خواهر بزرگتر اوساکا ، ماری تولید شد. “Tenka-ichi” در ژاپنی به معنای “شماره یک جهان” است. قهرمان سه دوره گرند اسلم روز یکشنبه در توئیتی نوشت: “بزرگ شدن با خواندن مانگا / تماشای انیمه چیزی بود که من و خواهرم را به شدت بهم پیوند داد ، بنابراین این برای هر دوی ما واقعا هیجان انگیز است.”

اخبار

شخصیت جدید ، که اوزاکای چشم دوزبان را با موهای صورتی و بنفش و روبند زرد به تصویر می کشد ، طوفان جنجال بر سر تصویر کارتونی یک حامی سال گذشته خود را دنبال می کند.

نیسین سازنده رشته فرنگی پس از متهم شدن به “سفید شویی” بازیکن ژاپنی-هائیتی ، عذرخواهی کرد و تصویری را که اوزاکا را با پوستی کم رنگ و موهای قهوه ای روشن نشان می داد ، پس گرفت.

اوزاکا ، که سرنا ویلیامز را جابجا کرده تا به عنوان بالاترین درآمد ورزشکار زن جهان شناخته شود ، نام ژاپنی است که وی چهره چندین مارک برجسته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله