از بالیوود گرفته تا میدان جنگ بهار

'Son Of Mallah': از بالیوود تا میدان جنگ بهار

موکش ساهانی در سال 2018 مهمانی VIP خود را برگزار کرد.

دهلی نو:

حزب Vikassheel Insaan موکش سحانی یا VIP ، جدیدترین شرکت کننده در اتحاد ملی دموکراتیک در بیهار است. “پسر ملا یا قایقران” ، همانطور که آقای ساهانی شناخته شده است ، از سهم 121 خود توسط BJP 11 کرسی اختصاص داده است. BJP همچنین اعلام کرد که در آینده VIP به یک کرسی در شورای قانونگذاری بیهار اعطا خواهد شد. به بیان بهتر ، JDU نیتیش کومار از سهم 122 کرسی خود ، هفت کرسی به هندوستان اوام مورچا (HAM) به رهبری جیتان رام منجی اختصاص داده است. آقای مانجی رئیس سابق دولت است.

تا همین اواخر ، آقای ساهانی ، که نماینده جامعه بسیار عقب مانده نیشادها است – یک هویت جمعی برای بیش از 20 زیر قلعه از جمله ملاحس ، که معیشت آنها به طور سنتی با رودخانه مرتبط بود – در اردوگاه مخالفان بود. با این وجود ، در میان اختلافات بر سر تقسیم صندلی با رشتریا جاناتا دال یا RJD از لالو یاداو ، آقای ساهانی در کنفرانس مطبوعاتی که تخصیص صندلی اعلام شد ، به طور چشمگیری اتحاد بزرگ را از بین برد. توقف بعدی بازگشت به NDA بود. حتی در سال 2015 ، BJP برای اهمیت آقای ساهانی ارزش قائل شد و وی را به فعالیت در انتخابات مجلس دعوت کرد. پس از آنکه دولت NDA نتوانست خواسته وی را برای گنجاندن ساهانی ها در میان قشرهای برنامه ریزی شده حفظ کند ، در حال سقوط بود.

سیاست همیشه انتخاب اول این رهبر 39 ساله نبود. در سال 1999 ، فقط 18 سال داشت ، موکش صهنی از فقر سخت خانواده اش در داربهنگا بهار نجات یافت و به دنبال کار در بمبئی رفت. او سالها تلاش کرد تا بتواند جایگاهی در دنیای فیلم ها بدست آورد. این سفر با Devdas سانجی لیلا بهانسالی آغاز و با Bajrangi Bhaijaan سلمان خان ادامه یافت. Mukesh Cine World Private Limited آقای سحانی مجموعه های طراحی برای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را تولید می کند. علاوه بر این ، این رویدادها و مارک تجاری را نیز انجام می دهد.

در وب سایت وی آمده است ، آقای ساهانی پس از بازگشت به محل تولد خود متوجه شد كه هیچ چیز در اینجا تغییر نكرده است. وب سایت وی می گوید ، عقب ماندگی اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی نیشاد ، آقای ساهانی را آزار داد ، و او تصمیم گرفت خود را وقف خدمات جامعه خود کند. وب سایت می افزاید ، پس از آن است که او خود را “پسر ملا” نامید و برای اعتلای آنها تلاش کرد.

در سال 2016 ، آقای ساهانی نیشاد ویکااس سنگ را تشکیل داد و دفاتر خود را در پتنا و داربهنگا افتتاح کرد. او مهمانی VIP خود را در سال 2018 برگزار کرد.

حزب VIP سحانی در انتخابات عمومی 2019 در اتحاد بزرگ یا mahagathbandhan به رهبری RJD شرکت کرد. در انتخابات نتوانست هیچ کرسی را بدست آورد. باید دید رهبر جوان این بار چگونه عمل می کند و BJP چه چیزهایی را به دست می آورد.