ادینسون کاوانی برای پست سو Media تفاهم در رسانه های اجتماعی پس از تحقیق نژادپرستی عذرخواهی می کند

ادینسون کاوانی برای پست سو Media تفاهم در رسانه های اجتماعی پس از تحقیق نژادپرستی عذرخواهی می کند

ادینسون کاوانی به دلیل ادعای نژادپرستی برای پستی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده تحت تحقیق است.© خبرگزاری فرانسه


ادینسون کاوانی روز دوشنبه پس از خوشحالی از گلزنی دو بار برای منچستر یونایتد مقابل ساوتهمپتون ، با تحقیقات اتحادیه فوتبال در مورد پست رسانه های اجتماعی که متعاقباً حذف کرد ، عذرخواهی کرد. مهاجم 33 ساله اروگوئه ای با ارسال یک پست اینستاگرامی از دوست خود برای تبریک او تشکر کرد پس از دو گل به ثمر رساندن یونایتد با نتیجه 2-0 برای پیروزی 3-2 در روز یکشنبه که شامل کلمه اسپانیایی “negrito” (سیاه پوست کوچک) بود یونایتد گفت این واژه به وضوح به صورت محبت آمیز به کار رفته است و در آمریکای جنوبی مفهوم متفاوتی دارد.

اخبار

به مهاجم سابق پاری سن ژرمن اطلاع داده شده بود که چنین عباراتی در انگلیس به عنوان تحقیرآمیز تلقی می شوند و سپس پست را حذف کرد.

کاوانی در بیانیه ای گفت: “پیامی که من بعد از مسابقه روز یکشنبه ارسال کردم به عنوان یک سلام دوستانه به یک دوست بود و از او به خاطر تبریک بعد از بازی تشکر کردم.”

“آخرین کاری که می خواستم انجام دهم موجب آزار و اذیت هرکسی است. من کاملاً با نژادپرستی مخالفم و پیام را به محض توضیح این که تفسیر متفاوتی دارد ، حذف کردم. مایلم صمیمانه از این بابت عذرخواهی کنم.”

اتحادیه فوتبال انگلیس دستورالعمل هایی را در مورد پیشگیری از رفتار و رفتار تبعیض آمیز نژادپرستانه صادر کرد ، در حالی که تخلفاتی که در شبکه های اجتماعی انجام شد حداقل دارای سه بازی ممنوعیت بود.

برناردو سیلوا ، منچسترسیتی و دله آلی از تاتنهام ، هر دو فصل گذشته پس از پست هایی که دستورالعمل ها را نقض کردند ، به یک بازی محروم شدند.

یونایتد در بیانیه باشگاه افزود: “برای ما روشن است كه هیچ مطلبی سو mal قصد در پشت پیام ادینسون وجود ندارد و او به محض اطلاع به احتمال سوonst تفسیر پیام آن را حذف كرد.”

تبلیغ شده

“ادینسون برای هر تخلف غیر عمدی ایجاد شده عذرخواهی کرده است. منچستر یونایتد و همه بازیکنان ما کاملاً به مبارزه با نژادپرستی متعهد هستند.”

کاوانی روز چهارشنبه در بازی با تیم سابق خود PSG در لیگ قهرمانان آزاد خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله