ادای احترام احساسی بوکا جونیورز ، دختر دیگو مارادونا را به اشک می آورد. تماشا کردن


دیگو مارادونا از بوكا جونیورز ، باشگاهی كه وی در دوران فوتبال پر زرق و برق خود نماینده آن بود ، تقدیر كرد. بازیکن سابق ناپولی در تاریخ 25 نوامبر بر اثر حمله قلبی درگذشت ، اگرچه طبق گزارش ها ، جراح وی به دلیل قتل غیر عمدی تحت تحقیق است. روز یکشنبه ، باشگاه آرژانتینی با نیوولز اولد بویز روبرو شد ، باشگاه دیگری که مارادونا در آن بازی می کرد. این مسابقه بخشی از مسابقات کوپا دیگو آرماندو مارادونا بود و در نمادین La Bombonera برگزار شد. بوکا در این مسابقه با نتیجه 2-0 پیروز شد و جشن گل اول ، دختر مارادونا ، دالما را گریان کرد. این ویدئو است:

اخبار

ادوین کاردونا ، هافبک کلمبیایی پس از 12 دقیقه دروازه حریف را باز کرد و بازیکنان بوکا با بستن پیراهن مارادونا در مقابل اتاق خصوصی او ، جایی که دخترش در آن حضور داشت ، جشن گرفتند. این جشن اشک او را در آورد ، زیرا بوکا در این مسابقه به پیروزی رسید و کاردونا در دقیقه 20 دوباره به گل رسید.

همچنین ، قبل از شروع مسابقه ، هر دو طرف برای ادای احترام ، نام پیراهن جام جهانی 1986 را در پشت پیراهن های خود داشتند. در سوت تمام وقت ، بلندگوهای استادیوم “Live is Life” را پخش می کردند و بازیکنان یک بار دیگر Dalma را تحسین می کردند.

مارادونا توسط بسیاری به عنوان بزرگترین فوتبالیست تاریخ شناخته می شود ، آرژانتین را در سال 1986 به قهرمانی در جام جهانی رساند.

تبلیغ شده

در طول مسابقات ، او دو گل نمادین به ثمر رساند ، که شامل “دست خدا” بود ، که در آن از امتیاز دست خود مقابل انگلیس استفاده کرد. در همان مسابقه ، او چند بازیکن انگلیس را دریبل کرد و گل زد تا پیروزی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی مهر و موم شود. آرژانتین در ادامه مسابقات آلمان غربی را شکست داد.

به غیر از ناپولی ، بوکا و نیوول ، هافبک تهاجمی نماینده بارسلونا نیز بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله