“احساس بی احترامی”: دیوید وارنر کریکت استرالیا را به خاطر حماسه بان کاپیتانی مورد انتقاد قرار داد

دیوید وارنر کریکت استرالیا را به دلیل تلاش برای لغو محرومیت مادام العمر کاپیتانی به شدت مورد انتقاد قرار داد.© AFP

دیوید وارنر، بازیکن کهنه کار، کریکت استرالیا (CA) را به دلیل تلاش برای لغو محرومیت مادام العمر کاپیتانی در سال گذشته مورد انتقاد قرار داد. در سال 2018، وارنر به همراه استیو اسمیت به دلیل نقش خود در یک رسوایی دستکاری توپ به مدت دو سال محروم شدند. CA همچنین یک ممنوعیت رهبری برای او وضع کرده بود. با این حال، پس از اینکه CA آیین نامه رفتار خود را بازنویسی کرد که در ابتدا اعلام می کرد بازیکنان نمی توانند پس از پذیرفتن آن تحریم را بررسی کنند، وارنر درخواست تجدید نظر برای لغو محرومیت خود در نوامبر سال گذشته ارائه کرد.

قرار بود وارنر در مقابل یک هیئت سه نفره حاضر شود، اما پس از اطلاع از اینکه جلسه دادگاه خصوصی خواهد بود، از درخواست تجدیدنظر خود صرف نظر کرد.

“این مسخره بود. من می خواستم آن را بخوابانم و آنها فقط آن را طولانی کردند و جوابی ندادند. هیچ کس نمی خواست پاسخگو باشد، هیچ کس نمی خواست تصمیمی بگیرد. شما مدیریتی دارید که به نظر می رسید در آن وجود دارد. وارنر به Sydney Morning Herald گفت فقدان رهبری.

وارنر پیشنهاد کرد در حالی که می‌خواست به کل درام پایان دهد، CA به این موضوع ادامه می‌داد که بر عملکرد او در زمین نیز تأثیر گذاشت.

“آنها می توانستند فوراً آن را قطع کنند، اما من در روز اول، دوم، سه مسابقه آزمایشی با من تماس تلفنی می گیرد و زمانی که نیازی به این کار نداشتم با وکلا و غیره صحبت می کنم. در واقع در این راه احساس بی احترامی کردم. که من واقعا نمی‌توانستم ذهن روشنی برای بازی کردن و تمرکز روی بازی داشته باشم. بنابراین از این منظر حتی اینطور نبود که “اوه، بیایید بایستیم و به این موضوع باز خواهیم گشت.” نه ماه بود، در فوریه (2022) راه اندازی شد. من بسیار ناامید شدم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله