آنوشکا شارما خوشحال است چون Virat Kohli Fiery Fifty را برای RCB vs DC در IPL 2023 می‌زند. تماشا کنید

تماشا کنید: آنوشکا شارما خوشحال است وقتی ویرات کوهلی Fiery Fifty را برای RCB vs DC در IPL 2023 می‌زند

آنوشکا شارما خوشحال است که ویرات کوهلی نیم قرن گلزنی می کند.© توییتر

ویرات کوهلی در حالی که روز شنبه سومین گل نیم قرن IPL 2023 خود را برای رویال چلنجرز بنگلور در مقابل دهلی کپیتالز در بنگلور در روز شنبه به ثمر رساند، بسیار هیجان زده شد. او نیم قرن را تنها در 33 توپ به پایان رساند و سپس با قدرت جشن گرفت. کاپیتان سابق RCB اخیرا در فرم فوق العاده ای بوده است و روز شنبه او قدرت ضربه زدن خود را به نمایش گذاشت. در این دیدار که در ورزشگاه ام چیناسوامی برگزار شد، آنوشکا شارما همسر کوهلی در سکوها حضور داشت. پس از اینکه کوهلی نیم قرن را به ثمر رساند، آنوشکا شارما خیلی خوشحال شد و تلاش را تشویق کرد.

در مورد این مسابقه، رویال چلنجرز بنگلور روز شنبه در بازی IPL خود در بنگلور، دهلی کپیتالز را با 23 ران شکست داد. RCB با دعوت به خفاش، امتیاز 174 به 6 را با ویرات کوهلی با 34 توپ 50 به ثمر رساند، در حالی که ماهیپال لومرور و گلن ماکسول به ترتیب با 26 و 24 گلزنی کردند.

برای دی سی، میچل مارش و کولدیپ یاداو هر کدام دو ویکت گرفتند.

در پاسخ، DC سه ویکت سریع را از دست داد تا در یک مرحله به 2 به 3 کاهش یابد و تیم هرگز از این ناکامی خارج نشد و در نهایت در 20 اور خود در امتیاز 151 برای 9 به پایان رسید.

این پنجمین باخت دهلی در تروت بود و آنها را مجبور به پیروزی در 8 بازی از 9 بازی بعدی خود کرد تا امیدی به صعود به مرحله حذفی داشته باشند.

امتیازات مختصر: رویال چلنجرز بنگلور: 174 برای 6 در 20 اور (ویرات کوهلی 50؛ میچل مارش 2/18، کولدیپ یاداو 2/23) پایتخت دهلی: 151 برای 9 در 20 اور (مانیش پاندی 50؛ ویجایکومار)

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله