آنتونی آمالراج از COVID-19 بهبود می یابد و تصمیم می گیرد که به اردوی ملی تنیس روی میز نپیوندد

آنتونی آمالراج از COVID-19 بهبود می یابد و تصمیم می گیرد که به اردوی ملی تنیس روی میز نپیوندد

آنتونی آمالراج دو بار قهرمان ملی است© خبرگزاری فرانسه


آنتونی آمالراج بازیکن باسابقه تنیس روی میز ، عضو مردان برنده مدال برنز در بازی های آسیایی 2018 ، پس از بهبودی از COVID-19 ، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، تصمیم گرفته است که به عنوان دیگر برای پیشگیری از هم تیمی های خود در اردوی ملی در Sonepat ، ملحق نشود. آمالراج ، همچنین دو بار قهرمان ملی ، پس از ابتلا به ویروس ماه گذشته ، در بیمارستان چنای جان خود را ترسید. والدین او نیز آلوده شدند و این ترس را افزایش داد. با این حال ، همگی با ترخیص آمالراج از بیمارستان در 25 اکتبر بهبود یافته اند.

اخبار

“این آموزش می تواند صبر کند. به راحتی بدترین هفته زندگی من بود که در بیمارستان بستری بودم. خوشبختانه برای من و والدینم ، ما به سرعت از ویروس بهبود یافتیم. همه ما می دانیم که چقدر کشنده است. خدا را شکر که ما حال خوب است ، “34 ساله به PTI از چنای گفت.

آمالراج قصد دارد حداقل یک ماه دیگر در خانه بماند و هنوز به از سرگیری آموزش فکر نکرده است. وی افزود: “از آنجایی که دچار عفونت قفسه سینه شده ام ، دکتر به من توصیه کرده است که دو هفته دیگر استراحت کنم. من نمی خواهم ریسک کنم. فقط پس از احساس 100 درصد ، دوباره به بازی فکر می کنم.” .

تبلیغ شده

بازیکنان برتر به سرپرستی شراث کمال پس از شش ماه آموزش در شهرهای محل زندگی خود به دلیل بیماری همه گیر ، سرانجام در یک اردوی طولانی مدت 42 روزه در Sonepat جمع شدند.

دیگر بازیکنان برجسته مانند G Sathiyan و Harmeet Desai ، که تعهدات باشگاهی در اروپا داشتند ، هنوز به اردو نمی پیوندند. هفته گذشته ، فاجعه برادری تنیس روی میز را گرفت که معاون ارشد TTFI ، SM Sultan ، تسلیم COVID-19 شد. بیماری همه گیر همچنین جان همسر و مادرش را گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله