آنتونیو کونته در خط اخراج چون اینترمیلان به معجزه لیگ قهرمانان نیاز دارد


آنتونیو کونته با شکست دیگری در لیگ قهرمانان اروپا در خط حمله قرار دارد که تیم اینترمیلان روز سه شنبه به بوروسیا مونگنگلادباخ می رود و امیدوار است که به مرحله حذفی آویزان شود. سه بار قهرمان اروپا با تنها دو امتیاز از چهار بازی در قعر گروه B قرار دارد و شش امتیاز از رهبر گلادباخ عقب است. رئال مادرید – رکورد 13 برنده رکورد – یک امتیاز عقب مانده از آلمان ها در مکان دوم و 3 فاصله از تیم اوکراینی شاختار دونتسک با دو مسابقه مانده است.

اخبار

یک تیم ایتالیایی از زمانی که اینتر در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب سه گانه زیر نظر ژوزه مورینیو در سال 2010 نشده است ، یک جام اروپایی کسب نکرده است.

و اینتر برای جلوگیری از سومین خروج متوالی در مرحله گروهی به یک معجزه احتیاج دارد.

در مقابل گلادباخ ، نایب قهرمان جام اروپا 1977 ، دیگر جایی برای خطا باقی نخواهد ماند.

تیم ها ماه گذشته در سن سیرو به تساوی 2-2 رضایت دادند و روملو لوکاکو هر دو گل میزبان را به ثمر رساند.

اینتر باید برنده شود و سپس شاختار را شکست دهد ، در حالی که همچنین امیدوار است نتایج دیگر به جای آنها باشد.

برای کنته ، مدیر سابق یوونتوس و چلسی ، که در سال 2019 هدایت اینتر را بر عهده گرفت ، سابقه اروپایی او همیشه ناامید کننده بوده است.

کونته به عنوان بازیکنی با یوونتوس ، در لیگ قهرمانان 1995/96 طعم شکوه اروپا را چشید.

اما بهترین نتیجه 51 ساله به عنوان مربی هدایت یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی 2012/13 بود.

او در سال 2017-2018 چلسی را به 16 تیم نهایی رساند ، اما این چهارمین شکست او در راه یابی به مرحله حذفی است.

خروج از مسابقات پر سود برای اینتر ، که این هفته ضررهای 102.4 میلیون یورویی (122.4 میلیون دلار) برای 2019/2020 را نشان داد ، هزینه زیادی را به همراه داشت ، که علت اصلی آن شیوع ویروس کرونا بود.

با این وجود رئیس باشگاه استیون ژانگ از کانته به عنوان “یک رهبر واقعی” استقبال کرد که طرف چینی ها را به جلال سابق خود بازگرداند.

ژانگ گفت: “هدف فصل گذشته این بود که یک ذهنیت برنده ایجاد کنیم ، سپس سعی کنیم اختلاف را با رقبای خود کاهش دهیم.”

‘برای بهتر یا بدتر’

فصل گذشته ، کونته اینتر را به یک مقام دوم در سری A رساند ، تنها یک امتیاز عقب مانده از یوونتوس و به فینال لیگ اروپا رفت که در آن آنها به سویا باختند.

به نظر می رسید که او پس از شکست فاحش پس از شکست مقابل سویا ، فقط پس از یک فصل قصد داشت آنجا را ترک کند ، و از این که بازیکنان “از باشگاه محافظت کمی” کردند شاکی بود.

کانته پیش از تأیید اینکه پس از گفتگوهای صریح در آنجا می ماند ، گفت: “من یک سال دیگر مانند آن نمی خواهم.”

ثابت می شود که طلاق با قرارداد وی تا سال 2022 گران است و ارزش هر فصل 12 میلیون یورو (14 میلیون دلار) است.

این فصل اینتر معمولاً مجبور بوده است از پشت سر بیاید ، و با اختلاف دو گل پایین اختلاف را به تساوی کشاند تا رئال مادرید پیروزی 3-2 اسپانیا را بدست آورد.

آنها هفته گذشته نیز با اختلاف 2 گل اختلاف را پشت سر گذاشتند تا تورینو را با نتیجه 4-2 شکست دهند ، اما روز شنبه با نتیجه 3 بر 0 مقابل ساسولو پیروز شدند تا در رده دوم سری A قرار بگیرند.

اما کونته اعتراف کرد که تیمش در شکست 2-0 دفعه قبل در اروپا از رئال مادرید خرده گرفته شده است ، این فقط به دلیل ارسال نیمه اول آرتورو ویدال به دلیل مشاجره با داور نبود.

کنته گفت: “مسئولیت باید مشترک باشد و ما باید خوب یا بد باشیم.”

“در لحظات مثبت و منفی ، همه ما باید اعتبار و مسئولیت را بپذیریم. همه ما در یک قایق هستیم و همه در یک جهت قایقرانی می کنیم.”

در مقابل گلادباخ ، کونته روی دو نفره هجومی لوکاکو و لاوتارو مارتینز حساب خواهد کرد که در دو فصل گذشته 10 گل از 14 گل اینتر در لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده است.

الکسیس سانچز همچنین مقابل ساسولو گلزنی کرد و برای اولین بار از دسامبر سال 2017 که در آرسنال حضور داشت ، در دو مسابقه پیاپی لیگ تور دروازه را پیدا کرد.

اما کریستین اریکسن ، هافبک سابق تاتنهام به طور فزاینده ای از میادین دور است و به نظر می رسد پس از فقط یک سال در ژانویه ، این تیم را ترک کند.

تبلیغ شده

ماتئو درمیان مدافع کناری اینتر گفت: “این سخت خواهد بود چون آنها حریف سرسختی هستند ، همانطور که در سن سیرو دیدیم.”

“اما ما تا زمانی که خروج ما از نظر ریاضی تأیید نشود ، تلاش خواهیم کرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله