آمارهای ویرات کوهلی «خانه مقابل خارج از خانه» بحث جدیدی را در مورد نرخ ضربه آغاز کرد

در حالی که فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) به مرحله تعیین کننده ای می رسد، سرعت گلزنی ویرات کوهلی باعث ایجاد اختلاف بین طرفداران و کارشناسان شده است. اگرچه استالوارت رویال چلنجرز بنگلور (RCB) توسط بسیاری به دلیل ثبات در دویدن های گلزنی مورد ستایش قرار گرفته است، افرادی نیز هستند که از میزان ضربه او، به خصوص در اوورهای میانی، تحت تاثیر قرار نمی گیرند. در حالی که تیم کوهلی در روز سه‌شنبه برای رویارویی با سرخپوستان بمبئی در Wankhede آماده می‌شود، آمار نگران‌کننده‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد نرخ اعتصاب متضادی که کوهلی در خانه و خارج از خانه داشته است.

ویرات در مجموع در شانزدهمین دوره لیگ برتر تا کنون 6 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه انجام داده است. در دیدارهای خانگی، این بازیکن 34 ساله 253 دوش با نرخ 149.70 به ثبت رسانده است.

اما، نرخ ضربه کوهلی در بازی‌های خارج از خانه بسیار کاهش می‌یابد، با باتر کهنه‌کار که 166 ران با نرخ ضربه 117.73 به ثمر رساند.

حتی تعداد شش گلی که در خانه و خارج از خانه به ثمر رسیده است با فاصله بسیار زیادی متفاوت است. ضرب طلسم در مجموع 10 شش در استادیوم ام چیناسوامی در 169 توپ زده شده است. اما در بازی های خارج از خانه تنها توانسته در 141 توپ حداکثر ضربه را بزند.

در حالی که نرخ ضربات کوهلی همچنان واکنش‌ها را به دنبال دارد، حتی راوی شاستری، سرمربی سابق هند نیز گفت که ضربات طلسم باید از نظر حفظ دمای خود بهتر باشد.

“وقتی سرعت را به دست آوردید، تغییر نکنید، نگران دیگران نباشید. این پیام من به ویرات خواهد بود. بگذارید آنها کار خود را انجام دهند. در یک بازی T20، شما به این تعداد batsmen نیاز ندارید. اگر هستید. داغ همینطور ادامه بده. مثال اصلی آن فیل سالت بود. نحوه ضربات زدن او را دیدی. یک بار که وارد شیار شد رهایش نکرد.

“این فشار را از روی سایر بتزنان برداشت. با این حال، حتی آنها هم در حال چکش زدن بودند که آیا مارش باشد یا روسو. بنابراین این چیزی است که از دیدگاه ویرات وجود دارد. اگر او شروع به کار کرد، سرعت خود را تغییر ندهید، سعی کنید به گزارش ESPNCricinfo، شاستری پس از بازی RCB مقابل دهلی کپیتالز توضیح داد.

با توجه به اینکه بازی مقابل بمبئی یک “بازی خارج از خانه” است، قصد و رویکرد کوهلی بار دیگر در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله