آفریقای جنوبی و انگلیس: حجم کار Jofra Archer چالشی برای Eoin Morgan است که هنوز بهترین XI خود را نمی داند


پیش از اولین T20I از سری 3 بازی مقابل آفریقای جنوبی ، ناو انگلیس Eoin Morgan روز پنجشنبه گفت که این تیم بهترین بازی XI را هنوز نمی داند. انگلیس و آفریقای جنوبی قرار است سه T20I و 3 ODI بازی کنند. اولین T20I جمعه ، 27 نوامبر در Newlands Cricket Ground ، کیپ تاون برگزار می شود. “پاسخ صادقانه این است که ما هنوز بهترین XI خود را نمی دانیم. احتمالاً هفت یا هشت پسر وجود دارد که نامزدهای بسیار قوی برای حضور در بازی XI ما هستند ، اما قدرت تیمی که ما انتخاب کرده ایم و ذخیره هایی که ما اینجا هستیم ، طرف تمام قدرت خود را برای اولین بار در مدت زمان طولانی برای انتخاب در دسترس قرار داده است. این باعث می شود بسیار هیجان انگیز باشد ، ” ESPNCricinfo به نقل از مورگان.

اخبار

“برنده شدن در حال حاضر عالی خواهد بود ، اما روند تلاش برای شکست دادن حریف بسیار مهم برای تیم ما و بهترین بازیکنان است.

وی اضافه کرد: “با توجه به تجملاتی که بازیکنان در اختیار ما دارند ، مهمتر این است که نقش آنها را درست بدست آوریم و آنها در این زمینه احساس راحتی کنند ، زیرا اگر ما موفق به حل این مشکل شویم ، نتایج به دست خود آنها خواهد بود.”

انگلیس به فینال جام جهانی T20 2016 صعود کرده بود و تیم به دنبال یک قدم جلوتر در جام جهانی T20 است که سال آینده در هند برگزار می شود.

Pacer Jofra Archer در کارنامه خود در انگلیس تاکنون فقط چهار T20I بازی کرده است و پس از آسیب دیدگی از ناحیه آرنج در حین آزمایشات آخرین سری آفریقای جنوبی را از دست داده است.

مورگان گفت: “او (آرچر) یکی از بهترین های جهان است ، بنابراین داشتن دورادور باورنکردنی است. اما من فکر نمی کنم که او را بین این زمان و جام جهانی اغلب داشته باشیم.”

تبلیغ شده

“چالش تلاش او برای متعهد کردن به تمام آزمایشات و همه T20 ها ، من فکر می کنم که این خیلی زیاد است. بنابراین ما فقط سعی می کنیم او را به فضایی هدایت کنیم که در حالی که از کریکت خود لذت می برد در حالی که با ما است و سعی می کند بیشترین فرصت را در حالی که با ما است ، “اضافه کرد.

در اوایل سال جاری ، انگلیس در سری سه مسابقه T20I استرالیا را با نتیجه 2-1 شکست داده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله