آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: پزشک تیم آفریقای جنوبی نگران نقض ‘حباب’ پس از به تعویق انداختن ODI است


دکتر تیم آفریقای جنوبی روز جمعه گفت که او نگران است که ممکن است “حباب” ایمنی زیستی تیم را نقض کند ، پس از به تعویق افتادن اولین مسابقه بین المللی یک روزه مقابل انگلیس به دلیل مثبت بودن آزمایش بازیکن آفریقای جنوبی برای Covid-19. اعلام تعویق اندکی بیش از یک ساعت قبل از آغاز بازی روز جمعه و شب جمعه در نیولندز در کیپ تاون اعلام شد. دکتر شعایب منجرا گفت که آزمایشات جدید روز شنبه قبل از آنچه در حال حاضر به عنوان دیدار ابتدایی در سری سه مسابقه در روز یکشنبه در پارل برنامه ریزی شده است ، انجام می شود.

اخبار

آزمون های بعدی بعد از مسابقه برنامه ریزی شده دوم در کیپ تاون روز دوشنبه قبل از مسابقه نهایی برنامه ریزی شده در روز چهارشنبه وجود دارد.

وی گفت: “ما روز شنبه همه بازیکنان و کارکنان هتل خود را دوباره آزمایش خواهیم کرد و منتظر نتایج هستیم و نحوه کار را مشخص خواهیم کرد.”

وی درمورد اینکه آیا آزمایشات مثبت دیگری وجود دارد ، نمی تواند سه مسابقه را پیش ببرد یا خیر.

دکتر منجرا گفت: “این آزمایش ما را متعجب کرده است زیرا ما به محیط زیست ایمن اطمینان داشتیم.”

وی گفت که این عفونت جدید از زمانی رخ داده است که بازیکنان و کادرفنی به عنوان “حباب” امن پیش از این مجموعه در نظر گرفته شده اند.

“نوعی نقض رخ داده است که ما با جزئیات دقیق بررسی کرده ایم تا با صحبت کردن با بازیکن و دیدن تصاویر دوربین امنیتی ، محل وقوع این اتفاق را تعیین کنیم.”

با اقامت هر دو تیم در یک هتل در کیپ تاون ، نزدیک زمین نیوولندز که قرار بود بازی جمعه برگزار شود ، دکتر منجرا اعتراف کرد که اردوی بازدید کننده ابراز نگرانی کرده است.

وی گفت: “انگلیس اعتماد به نفس آنها را در محیط زیست زیستی زیر سال می برد – و البته به درستی. ما به این نگرانی احترام می گذاریم و با تیم های پزشکی انگلیس دیدار كرده ایم.”

اشلی گیلز ، مدیر عامل کریکت مردان انگلیس ، گفت که سلامتی و ایمنی بازیکنان و مدیریت او اولویت شماره یک است.

گیلز در بیانیه ای گفت: “مهمانی انگلیس جمعه و شنبه در پایگاه کیپ تاون باقی خواهد ماند و ما امیدواریم که این سری سه مسابقه قبل از عزیمت پنجشنبه آینده انجام شود.”

دکتر منجرا سخنگوی تیم را شایعه ای مبنی بر اینکه حداقل یک بازیکن آفریقای جنوبی بدون اجازه از هتل خارج کرده است رد کرد.

دکتر گفت: “من به طور قطعی می توانم بگویم که هیچ بازیکنی قادر به ترک محیط هتل نیست.” وی اظهار داشت که امنیت شدیدی تحت نظارت یک سرهنگ پلیس وجود دارد: “ترک آنجا غیر از وسیله نقلیه رسمی با راننده رسمی امکان پذیر نیست.”

پیش از این اعلام شده بود که پس از جمع شدن در 18 نوامبر ، دو آزمایش مثبت در اردوگاه آفریقای جنوبی انجام شده است. بازیکنان آلوده به طور جداگانه در هتل تیم قرار گرفتند و توسط مدیریت تیم گفته شد که بهبود یافته اند و برای یکی در دسترس هستند – سریال های یک روزه پس از از دست دادن یک سری Twenty20 سه مسابقه ای.

تور انگلیس اولین تجربه تیم آفریقای جنوبی در حباب ایمنی زیستی است اما انگلیس که با پرواز چارتر به آفریقای جنوبی پرواز کرد ، امسال با موفقیت میزبان تیم هایی از هندوستان غربی ، پاکستان و استرالیا بود بدون اینکه هیچ بازیکن آلوده شود.

تبلیغ شده

طبق بیانیه دو نهاد کنترل کننده ، وضعیت مثبت این بازیکن آفریقای جنوبی از آزمایشات انجام شده پس از آخرین تمرین برنامه ریزی شده تیمش در روز پنجشنبه ظاهر شد.

اولین مسابقه اکنون قرار است یک بازی روزانه در Paarl باشد ، روز یکشنبه ، زمانی که جلسه دوم برنامه ریزی شده بود. بازی دوم یک بازی شبانه روزی در Newlands در روز دوشنبه خواهد بود ، و این سری طبق برنامه قبلی با برنامه های دیگر شب و روز در Newlands در روز چهارشنبه به پایان می رسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله