آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: جوس باتلر “هوادار عظیم” کوئینتون دی کاک آفریقای جنوبی


جوس باتلر انگلیسی گفته است که “کینتون دی کاک” کاپیتان آفریقای جنوبی “هوادار بزرگی” است ، در حالی که این دو دروازه بان حریف آماده می شوند تا در یک سری Twenty20 آینده رو در رو شوند. انگلیس با وجود هرج و مرج اداری در داخل کریکت آفریقای جنوبی که سفر را تهدید می کند ، روز دوشنبه به آفریقای جنوبی سفر می کند ، برای یک تور شامل سه مسابقه بین المللی T20 و سه مسابقه بین المللی یک روزه. اما توجه به کوتاه ترین قالب با توجه به وجود 20 جام جهانی در هر دو سال 2021 و 2022 معطوف خواهد شد.

اخبار

و درگیری بین باتلر و دی کوک ، هر دو باتلاقی پویا و نگهبانان ورزش ، می تواند تا حد زیادی تصمیم گیری در مورد سریال را رقم بزند.

قبل از عزیمت تیم به کیپ تاون ، باتلر روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “من طرفدار بسیار او هستم.”

“او یک بازیکن خارق العاده با مغز کریکت عالی است. من واقعاً لذت می برم که او چگونه به بازی نگاه می کند و به نظر می رسد که آن را ادامه می دهد.

باتلر افزود: “او در حال حاضر یکی از بازیکنان محبوب من در جهان است و با خفاش و به عنوان یک دروازه بان درخشان است.”

در این تور ، همانطور که در سری اخیر بین المللی داخلی انگلیس اتفاق افتاد ، مسابقات به دو مکان برگزار می شود – در این مورد کیپ تاون و پاارل – با بازیکنان از هر دو طرف در حباب های ایمنی زیستی.

تهدید کماندار

باتلر یکی از چندین بازیکن انگلیس است که در هنگام بازی در لیگ برتر هند امسال که یکی از هم تیمی هایش در راجستان راجرز ، جوفرا آرچر سریع بود ، تجربه بیشتری از زندگی حباب آمیز را کسب کرد.

حتی اگر تیم سلطنتی در انتهای جدول قرار گرفت ، سریع بولر آرچر پس از گرفتن 20 ویکت در 14 مسابقه ، به عنوان با ارزش ترین بازیکن مسابقات شناخته شد.

در طول فصل خانگی ، آرچر ستاره چند فرمت 87 روز – بیشتر از هر بازیکن انگلیس – زمان بیشتری را در محاصره گذراند.

آرچر اما از مرحله یک روزه تور آفریقای جنوبی استراحت کرده است.

باتلر از آرچر گفت: “او بطور خارق العاده ای بولینگ می کرد و آنها را از پارک بیرون می زد.”

“او کسی است که طی شش ماه گذشته بیشترین روزها را در یک وضعیت قفل سپری کرده است ، بنابراین برای هر جوانی گاهی سخت است.

“بنابراین من فکر می کنم که این وقفه اندک قبل از تور آفریقای جنوبی برای او عالی بوده است. من می دانم که او خانواده ای بیرون آورد و در IPL به او پیوست که یک امتیاز بزرگ نیز بود.”

در همین حال ، باتلر امیدوار است که استراتژی چهار سال بعد انگلیس پس از خروج زودهنگام از جام جهانی 2015 به عنوان قهرمانی ، به آنها کمک کند و آنها را در تلاش برای دستیابی به دوره T20 سال آینده نیز یاری کند.

“هدف نهایی بردن این مجموعه است ، اما ما در حال رسیدن به یک جام جهانی هستیم و یکی از کارهایی که در کریکت بالای 50 سال انجام دادیم ، پیروزی و یادگیری همزمان است.

تبلیغ شده

“تیم 50 برتری (قهرمان جام جهانی 2019) تقریباً در پایان این چرخه خود را انتخاب کرد.

“این یک مکان عالی برای کنار آمدن است … شما با نقش خود و آنچه از هم تیمی های خود انتظار دارید بسیار آشنا هستید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله