آفریقای جنوبی اعلام کرد جوخه 24 نفره قدرتمند را برای سری های محدود در برابر انگلیس ، دیل استین از دست می دهد


بازیکن دفاعی سریع دیل استاین یک حذفی قابل توجه در یک تیم 24 نفره آفریقای جنوبی بود که روز جمعه در 27 ژانویه در ژوهانسبورگ برای دو سری توپ سفید مقابل انگلیس اعلام شد. استین 37 ساله در اوت 2019 از کریکت تست بازنشسته شد در قالب پنج روز پیشرو در گرفتن ویکت ، اما گفت که او برای افراد محدود بین المللی در دسترس است.

اخبار

او در دو مسابقه Twenty20 International در برابر انگلیس و یک در برابر استرالیا در طول فصل 2019/20 بازی کرد و انتظار می رفت در جام جهانی ICC T20 که قرار بود در اکتبر و نوامبر سال جاری برای استرالیا برگزار شود ، حضور داشته باشد. این مسابقات به دلیل همه گیری Covid-19 به تعویق افتاد.

در بیانیه کریکت در آفریقای جنوبی که این تیم را اعلام می کرد ، هیچ اشاره ای به عدم حضور استاین نشده بود.

اشتاین یکی از اعضای تیم سلطنتی چلنجر بنگلور در لیگ برتر فعلی هند است اما فقط در سه مسابقه لیگ این تیم بازی کرد ، یک ویکت را برای 133 دوش گرفت و 11.40 دوش بیشتر را واگذار کرد.

این 24 بازیکن اکثر بازیکنان بین المللی فعلی آفریقای جنوبی را که بیش از حد مجاز هستند شامل می شوند ، فقط یک بازیکن بدون گلزن ، گلنتون استورمن ، بازیکن سریع توپ در تیم است.

ویکتور مپیتسنگ ، دعوت کننده جدید انتخاب گفت که تیم برای هر دو شکل کریکت توپ سفید برابر انگلیس انتخاب شده است – سه بازیکن بین المللی T20 و سه ملی پوش یک روزه.

تمام مسابقات در کیپ غربی ، در کیپ تاون و پاارل برگزار می شود و تیم آفریقای جنوبی – مانند جهانگردان انگلیس – در یک هتل مستقر می شوند و به دلیل کوید به هتل و محوطه کریکت محدود می شوند. تماشاگران در مسابقات مجاز نیستند.

مپیتسنگ گفت: “با داشتن محیط زیست ایمن ، كه جابجایی در داخل و خارج از تیم محدود خواهد شد ، ما باید اطمینان حاصل كنیم كه تمام پایگاه های خود را با 24 بازیکن پوشانده ایم.”

“این همچنین به تیم این فرصت را می دهد تا چند بازی درون تیمی انجام دهد تا مطمئن شود مهارت های توپ سفید را قبل از شروع سری تیزتر می کند.”

گریم اسمیت ، مدیر کریکت CSA ، گفت که تلاش زیادی برای اطمینان از بازگشت کریکت بین المللی تیم آفریقای جنوبی برای اولین بار از زمان شیوع Covid انجام شده است.

اسمیت گفت: “این زمستان طولانی است و واقعاً خوشحال کننده است که سرانجام یک تور بین المللی قریب الوقوع در سواحل خود برگزار می کنیم.”

“این یک فصل مهم برای تیم است ، مسابقات جام جهانی ICC T20 اواخر سال آینده در هند برگزار می شود.

“من مطمئن هستم كه به طور خاص سری T20 به برخی از نمایش های انفجاری برای علاقه مندان به بازی های كریكت در خانه خود می بالد. یك سری ODI در برابر قهرمانان جهان ، همیشه هیجان خودش را دارد.”

تبلیغ شده

تیم آفریقای جنوبی:

کوینتون دو کوک (کاپیتان) ، تمبا باووما ، جونیور دالا ، فاف دو پلسیس ، بیورن فورتوئین ، بوران هندریکس ، ریزا هندریکس ، هاینریش کلاسن ، جورج لینده ، کشاو مهاراج ، جانمن مالان ، دیوید میلر ، لونگی نگیدی ، آنریش نورتی ، اندیل پهلوکووی ، دواین پرتوریوس ، کاگیسو ربادا ، تبرایز شمسی ، لووتو سیپاملا ، جون جون اسموتس ، گلنتون استورمن ، پیته ون بیلجون ، راسی ون در دوسن ، کایل ورین.

مباحث ذکر شده در این مقاله