آزمون 1 نیوزیلند و غرب هند 1 ، روز 3: هند پس از جنگ برای زنده ماندن پس از حمله Swing Attack حمله نیوزلند ویران کرد


یک حمله چرخشی بی امان با هدایت تیم ساوته ، هند غربی را برای زنده ماندن تنها 4 ویکت باقی مانده و پس از سومین روز از اولین آزمایش مقابل نیوزلند در همیلتون در روز شنبه با 185 رانندگی کسری تلاش کرد. تنها مشارکت قرن سرسختانه جرمین بلک وود و آلزاری جوزف امید نیوزلند را برای برکناری هند غربی دو بار در یک روز متوقف کرد. ابرهای خاکستری و رگبارهای گاه به گاه بر فراز پارک Seddon ، بستر مناسبی را برای حمله نوسان نیوزیلند ایجاد کردند ، زیرا غرب هند این روز را با ضرر 49 آغاز کرد و برای 285 دوش 15 ویکت را از دست داد. آنها در اولین نوبت خود با شین داوریچ – که در روز اول از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شد – با شکست روبرو شدند ، با امتیاز 138 برای 9 شکست خوردند.

اخبار

در استامپ ، آنها در دومین نوبت خود 196 برای شش در پاسخ به 519 عالی برای 7 سال نیوزیلند بودند.

بلک وود 80 سال حضور نداشت ، سیزدهمین دوره آزمون نیم قرن او ، با جوزف در 59 سال ، بالاترین امتیاز خود و همکاری آنها به ارزش 107 اجرا بود.

ساوته با پنج ویکت در روز خوشحال شد ، چهار بار در اولین نوبت ، اما گفت که دشوار است که بدانید چرا به همان اندازه چرخش کرده است.

وی گفت: “در اینجا تمایل زیادی به چرخش وجود دارد ، بنابراین ، بولینگینگ که کاملاً خوب است. ما می دانیم که وقتی قادر به چرخش آن هستیم بسیار خطرناک تر هستیم.”

هنگامی که کین ویلیامسون ، کاپیتان 251 با شکوه جعل کرد ، باقیمانده حمله با سرعت پشت سر گذاشته شد تا از سلطه نیوزیلند با خفا پشتیبانی کند.

زمین از روز اول رنگ قرمز خود را از دست می داد ، اما بلک وود گفت که هند غربی از چگونگی کنترل شرایط ویلیامسون می آموزد.

وی گفت: “بعضی از توپ ها به صورت ناسازگار پرش می کردند.”

“من یک صفحه از کتاب کین ویلیامسون را برداشتم ، او خیلی دیر توپ را بازی کرد. بنابراین مطمئناً ، در آزمون بعدی شما تلاش بهتری را از واحد بتینگ خواهید دید.”

مسترکلاس ساوته

هنگامی که West India روز 49 را بدون ضرر از سر گرفت ، ساوته جان کمپبل را در دهانه دروازه خارج کرد تا نقشه بولینگ را تنظیم کند.

او قبل از اینکه وساطت را با تحویل گسترده ای وسوسه کند ، که در اواسط وقت به ویلیامسون قاشق شد ، با سه مهاجم کمبل را آزار داد.

یک توپ ساوته که دیر به او چرخید ، خفاش شمر بروکس را لقب داد و او در همان لحظه گرفتار لغزش یکی شد.

یک تحویل ترنت بولت که با بی پا شدن پا و عقب روبرو شد ، کرایگ براثوائیت را 21 نفر به حساب آورد ، در حالی که مهاجمان درجه یک کایل جمیسون و نیل واگنر ، دارن براوو (نه) و رستون چیس (11) را حذف کردند.

ساوتی بلافاصله پس از ناهار با ویکت های جرمین بلک وود (23) و الزاری جوزف (هیچ چیز) به کار بازگشت و جامیسون و واگنر را برای تمیز کردن دم ترک کرد و جیسون هولدر را بدون شکست شکست داد.

بولرهای نیوزیلند همان دستور دوم را در ویندوز هندوستان دنبال کردند که بتمن ها را با یک خط تحویل ثابت برای چند توپ تنظیم می کردند ، سپس زاویه را تنظیم می کردند و ویکت ها دنبال می شدند.

كمبل ، كه صبح پنج توپ روبرو بود ، در هنگام ورود به بولت كه تام لاتهام فقط توانست انگشتان خود را در سطح زمين قرار دهد ، در همان نوبت دوم فقط سه بار دوام آورد.

قبل از اینکه نیل واگنر ، متخصص توپ کوتاه ، یکی از طولی که لبه های آن تا ساوتو لبه شده بود ، براوو تلاش کرد تا با بولینگ سه مرز را بدست آورد.

تبلیغ شده

واگنر کار را با پرتاب بروکس (دو) به پایان رساند و قتل عام در آغاز بازی بعدی ادامه یافت ، زمانی که ساوته براتوایت (10) را عقب گرفت.

هولدر ، که زندگی های مختلفی از جمله افتادن روی توپ های پی در پی داشت ، دید که هشت بخت تمام شد و اولین ویکت تست خود را به داریل میچل همه کاره داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله