آرون فینچ خوشحال است که دوباره مقابل هواداران بازی می کند

استرالیا در مقابل هند: آرون فینچ خوشحال است که دوباره مقابل هواداران بازی می کند

استرالیا در اولین دو ODI موفق به کسب پیروزی سریالی برابر هند شد.© اینستاگرام


قایقران توپ سفید استرالیا ، آرون فینچ ، روز دوشنبه پس از کسب برتری غیرقابل حل 2-0 در سری سه مسابقه ODI مقابل هند ، اظهار داشت که احساس خوبی است که بتوانید در مقابل تماشاگران میزبان یک سری بازی کنید. استرالیا روز 51 شنبه در دومین مسابقه ODI از سری 3 مسابقه هند را با 51 دوش شکست داد تا این مجموعه را بدست آورد. فینچ در اینستاگرام نوشت: “پیروزی های سری عالی ، خیلی خوب است که دوباره در زمین تماشاگران دوباره بازی می کنم.”

اخبار

از طرف دیگر ، بازیکنان هندی که در مسابقات سری چهار مسابقه مشاهده خواهند شد ، روز دوشنبه در سالن بدنسازی عرق ریخته اند تا برای مجموعه ولتاژ بالا که از 17 دسامبر در آدلاید اوال آغاز می شود ، آماده شوند.

Rishabh Pant خفاش نگهبان ویکت روز دوشنبه تصویری را در کنار چتشوار پوجارا ، راویچندران اشوین و محمد سراج به اشتراک گذاشت و عنوان را به عنوان زیر نوشت: “رفقای بدنسازی”.

در اوایل روز دوشنبه ، کریکت استرالیا تأیید کرد که دیوید وارنر و سرعتی نیزه پت کامینز دیگر بازی های محدودی که در برابر هند برگزار می کند را از دست خواهند داد. باتسمان دی آرسی شورت ، که آخرین بار در فوریه 2019 با T20I بازی کرد ، در تیم T20I جایگزین وارنر مصدوم شد.

تبلیغ شده

وارنر در دومین ODI از سری سه مسابقه از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود. او هنگام غواصی مصدومیت را متحمل شده بود تا در اوایل تعقیب هند ، سیو کند. در حالی که شورت جایگزین وارنر می شود ، در این مرحله هیچ جایگزینی مستقیم برای کامینز اعلام نشده است.

استرالیا یکشنبه با 51 ران در دومین ODI از سری سه مسابقه هند را شکست داد. بولرهای هندی بار دیگر مجبور به سختی کشیدن شدند و در نتیجه ، میزبان در مجموع 389/4 را به ثمر رساند. استیو اسمیت در حالی 104 ضربه زد که وارنر 83 دوش داشت. گلن ماکسول و مارنوس لابوساچن نیز در میان دوندگان استرالیا قرار گرفتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله