آرسنال و گرگ ها: رائول خیمنز در برخورد وحشتناک ، بگویید گرگ ها دچار جمجمه شکسته شد


رائول خیمنز ، مهاجم گرگ ها ، در درگیری سر با داوید لوئیز از آرسنال ، در مسابقه روز یکشنبه که باشگاه او گفت ، جمجمه خود را شکست. ملی پوش 29 ساله مکزیکی قبل از انتقال به بیمارستان ، 10 دقیقه در زمین بازی تحت درمان قرار گرفت. گرگ ها – که برای اولین پیروزی خود در آرسنال پس از 40 سال در بازی 2-1 پیروز شدند – گفت که او برای چند روز تحت نظر خواهد ماند. در بیانیه باشگاه آمده است: “رائول در پی جراحی شب گذشته که در بیمارستان لندن انجام شد راحت است.”

اخبار

“او از آن زمان شریک زندگی خود دانیلا را دیده و اکنون در حال استراحت است. تا زمانی که بهبودی خود را شروع کند ، برای چند روز تحت نظر خواهد ماند.

“این باشگاه از کادر پزشکی آرسنال ، پیراپزشکان NHS ، پرسنل بیمارستان و جراحانی که با مهارت و پاسخ زودهنگام خود ، چنین کمکی کردند ، تشکر می کند.

“این باشگاه درخواست کرده است که رائول و خانواده اش قبل از ارائه هرگونه به روزرسانی دیگر در موعد مقرر ، فضا و خلوت داشته باشند.”

لوئیز تا نیمه وقت با خون به داخل باند سفیدی که دور سرش پیچیده بود در زمین ماند.

مدیر آرسنال ، میکل آرتتا ، از تصمیم برای ادامه دادن برزیلی دفاع کرد و گفت که وی هیچ نشانه ای از ضربه مغزی نشان نداده است و فقط به دلیل نگرانی برزیلی از این بریدگی ، کناره گیری شد.

با این حال ، در حالی که بازیکن به طور کامل بررسی می شود ، درخواست های جانشین موقت برای استفاده از بازیکنان جایگزین موقت در اتحادیه راگبی وجود دارد.

لوک گریگس ، مدیر عامل خیریه آسیب دیدگی مغز Headway ، گفت: “اغلب در فوتبال بازیکنانی را می بینیم که به زمین مسابقه بازمی گردند که مورد ارزیابی ضربه مغزی قرار گرفته اند و پس از چند دقیقه که مشخص شد برای ادامه کار مناسب نیستند ، آنها را خارج می کنند.”

“این دقیقاً به همین دلیل است که ما به سرعت به بازیکنان جایگزین ضربه مغزی موقت در فوتبال نیاز داریم.

تبلیغ شده

“شما به راحتی نمی توانید با آسیب دیدگی سر خود ریسک کنید.”

قانونگذاران فوتبال IFAB درهای جایگزین ضربه مغزی را برای استفاده آزمایشی با اتحادیه فوتبال انگلیس به امید اتحادیه فوتبال انگلیس در جام حذفی این فصل باز کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله