بررسی وضعیت پروژه های نارنجستان در منطقه 22 تهران

پروژه نارنجستان 1

به منظور افزایش فرصت خانه دار شدن برای افراد و همچنین کاهش فشارهای مالی ناشی از اجاره نشینی برای زوج های جوان، تعاونی ابنیه همت در پی ساخت واحدهایی در قالب پروژه نارنجستان برآمده است. پروژه نارنجستان 1 یکی از این پروژه های در حال احداث است که در قالب دو برج 10طبقه طراحی شده است.

10 طبقه ساخته شده در این پروژه 42 واحد مسکونی دارد که تمام این واحدها در متراژ های 100، 130 و150 متر ساخته می شوند. قیمتی که برای خریدار در نظر گرفته شده برای هر متر از واحدها مبلغ 6 میلیون و 700 هزار تومان است که در قالب چندین قسط به تعاونی پرداخت می شود. وضعیت ساخت و ساز در این پروژه تا مرحله دیوارچینی برای 4 طبقه پیش رفته که از قرار در اسفند ماه سال جاری به خریدار تحویل داده می شوند.

پروژه نارنجستان 2

از دیگر پروژه های در حال پیشرفت، پروژه نارنجستان 2 است که دارای ویژگی های خاصی در طراحی واحد ها می باشد. تعداد واحدهای احداث شده در هر برج کمتر از سایر برج هاست و به همین علت ساکنین این برج خیال آسوده تری را از لحاظ وضعیت شلوغی برج خواهند داشت. مهندسین مشاور پادیاب در اواخر سال 97 شروع به ساخت این پروژه کرده اند که به احتمال زیاد در اواخر سال 1400 واحدهای احداثی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

پروژه نارنجستان 2 در دو برج 14 طبقه احداث شده است که هر طبقه آن دارای 6 واحد بوده یعنی در مجموع 66 واحد برای سکونت خریدار در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که همه طبقات این برج مسکونی نیستند بلکه 11 طبقه از آن به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده اند. البته قبل از بررسی ادامه این مقاله، لطفاً بخش زیر را مطالعه کنید:

https://www.eranico.com/fa/content/134777

پروژه نارنجستان 3

پروژه نارنجستان 3 دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب است به گونه ای که هم منظره زیبایی را برای ساکنان خود به وجود آورده و هم اینکه دارای دسترسی عالی به مراکز مهم خرید و تفریحی دارد. مجری پروژه نارنجستان 3 تعاونی ابنیه آکام است که این پروژه را در قالب دو برج 14 طبقه طراحی کرده است. تمام واحدهای احداثی در این دو برج دارای متراژ 144 متر و سه خوابه هستند که طراحی خاص و منحصر به فردی را برای ساختمان به وجود آورده است.

بررسی وضعیت پرداخت پروژه نارنجستان 3

اگر قصد خرید واحدهای برج نارنجستان 3 را دارید باید بدانید که برای پیش خرید این واحدها باید مبلغ 550 میلیون تومان را به عنوان قسط اولیه پرداخت کنید و سپس برای 40 ماه مبلغ 15 میلیون تومان را به صورت ماهیانه به حساب تعاونی واریز نمایید.

پروژه نارنجستان 4

در ادامه 3 پروژه دیگر از نارنجستان، پروژه چهارم از نارنجستان نیز در حال احداث است که از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه بکر مروارید شهر قرار گرفته است. تعداد واحدهای این پروژه اینگونه است که  هر برج دارای 14 طبقه بوده و از این 14 طبقه، 10 طبقه مسکونی می باشد. در هر طبقه نیز 12 واحد وجود دارد که در نتیجه برای هر بلوک 144 واحد قابل سکونت خواهد بود.