کنگره از بین رهبران جوان در خط مقدم بحار ، لوو سینا ، پسر شاتروغان سینها را انتخاب کرد

لوو سینا ، پسر شاتروگان سینا ، در میان رهبران جوان در خط مقدم بحار

لوو سینا روشن کرد که آماده جنگ سختی با BJP است.

پتنا ، بیهار:

بیهار این بار در خط مقدم شاهد چند رهبر جوان است در حالی که دولت بعدی خود را در سه مرحله نظرسنجی انتخاب می کند ، بزرگترین کشور در میان همه گیر ویروس کرونا. لوو سینا ، بازیگر سیاستمداری که به دنبال پدرش و رهبر کنگره ، شاتروغان سینها ، تبدیل به سیاستمداری شد ، یکی از این رهبران است.

لوو سینا ، منتخب کنگره ، اولین نظرسنجی خود را از حوزه انتخابیه بانکیپور انجام می دهد ، که بخشی از حوزه انتخابیه پاتنا صاحب لوک سبها است که پدرش را دو بار به مجلس انتخاب کرد.

لوو سینها ، که دارای نقش نه چندان موفقی در بالیوود بود ، در برابر رهبر BJP ، نیتین ناوین ، سه بار MLA به میدان رفته است.

شاتروغان سینا هنگامی که با BJP بود از حوزه انتخابیه پاتنا صاحب به عنوان نماینده انتخاب شد. سال گذشته ، پس از مدتها انتقاد علنی علیه حزب ، او به کنگره پیوسته بود. بازیگر باسابقه بالیوود در آن زمان گفته بود: “در نمایش یک نفره ، ارتش دو نفره ، همه چیز از دفتر نخست وزیر اتفاق می افتد … به هر حال وزرا نمی توانند آزادانه کار کنند. ما دیده ایم که چگونه دموکراسی به خودکامگی تبدیل شده است.” . در انتخابات لوک سبها در سال 2019 ، وی پاتنا صاحب – یک سنگر سنتی BJP – را به رهبر ارشد BJP راوی شانکار پراساد از دست داد.

با این حال پسر 37 ساله وی به صراحت اعلام کرده است که آماده جنگ سختی با BJP است. “این (حوزه انتخابیه) یک سنگر BJP است ، آنها هم اکنون از تمام قدرت مالی و قدرت سازمانی در جهان برخوردار هستند. آیا این بدان معناست که شما مسابقه نمی دهید؟ نه ، این بدان معنی است که شما رقابت می کنید و تمام تلاش خود را می کنید. عموم مردم تصمیم خواهند گرفت و ما باید تصمیم آنها را بپذیریم ، “لوو سینها در اوایل ماه جاری به خبرگزاری PTI گفت.

وی گفت که کنگره او را به این دلیل انتخاب کرده است که وی از سال 2009 با پدرش در حوزه انتخابیه کار می کرد و افزود تصمیم وی برای شرکت در انتخابات “انتقام شکست پدر نیست بلکه کار برای مردم است”.

مادر لوو سینها – سیاستمدار بازیگر پونام ساکسنا – سال گذشته کاندیدای حزب ساماجوادی برای انتخابات ملی 2019 از لکنو بود ، جایی که وزیر اتحادیه راجنات سینگ برنده شد.

امروز انتخابات ایالتی در بیهار که بیش از 7 کرور مردم در آن شرکت خواهند کرد ، آغاز شد. مرحله دوم در 3 نوامبر و مرحله آخر در 7 نوامبر برگزار می شود. آرا on در 10 نوامبر شمارش می شود.

چندین رهبر جوان در صف مقدم هستند. پسر وزیر ارشد سابق ، لالو پراساد یداو – تجاوی یداو ، 31 ساله – در حال رهبری اتحاد بزرگ احزاب مخالف است. چراگ پسوان 37 ساله پس از جدایی از JDU وزیر ارشد سه بار نیتیش كومار به صورت انفرادی در حال رفتن است.

(با ورودی های PTI)