تویوتا یاریس کراس رونمایی شد! تحولی بزرگ در طراحی یاریس – مجله خودرویی توربو

تنها در یک مورد یاریس RS بر مدل واقعی غلبه میکند و آنهم وزن ۱۱۳۰ کیلویی است که ۱۵۰ کیلوگرم کمتر از مدل اسپورت میباشد. جدای از تفاوت پیشرانه، سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل، باقی موارد این خودرو شبیه GR یاریس واقعی بوده و از جمله این موارد میتوان به سیستم تعلیق، ترمزها و کیت بدنه اشاره کرد. GR یاریس RC نسخهای رقابتی محور بوده و از همان پیشرانه ۲۶۸ اسبی استفاده کرده و به سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۶ سرعته دستی مدل RZ مجهز است. قیمت تویوتا یاریس 2008، مانند سایر مدلهای این خودرو در سالهای مختلف، همواره دستخوش تغییرات بوده است. این شرکت همچنین مدعی شده است که به منظور ارتقاء رانندگی هیبرید و دقت فرمانپذیری تغییراتی در تنظیمات سیستم تعلیق و فرمان اعمال کرده است. به همین دلیل در سراسر جهان افرادی که تصمیم به خرید یک خودرو کوچک و مقرونبهصرفه برای رانندگی شهری را دارند بهطورقطع به خرید تویوتا یاریس هاچ بک نیز فکر میکنند. سیستمهای استاندارد مانند اپل کارپلی، اندروید اتو برای سرنشینان، سیستمهای ایمنی اکتیو تویوتا، تشخیص عابر پیاده، تشخیص خودروی دیگر و چندین سیستم کوچک و بزرگ دیگر نیز ازجمله مواردی هستند که تویوتا بهصورت استاندارد برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

از جمله سیستمهای ایمنی استاندارد یاریس سدان نیز میتوان به سیستم کنترل پایداری دینامیک، سیستم کنترل کشش و سیستم پیشگیری از برخورد در سرعتهای پایین اشاره کرد. این سیستم هیبرید با یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر همراه شده است تا بتواند با کمک دو موتوربرقی و پک باتریهای لیتیوم یون خود، درمجموع،114 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده منتقل کند. تویوتا یاریس 2011- 2013 خودرویی جمعوجور بوده و همین مورد سبب میشود که راننده تسلط بالایی بر ابعاد این اتومبیل داشته باشد. درون کابین هر دو خودرو طراحی مناسب و کیفیت بالایی دارد، اما در این زمینه میتوان هوندا را با کیفیتتر دانست. زومیت. ۲۰۱۸-۱۱-۲۴. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۲-۲۷. ». ایسنا. ۲۰۲۰-۰۲-۲۴. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۲-۲۷. به نظر میرسد این ویدئوی یازدهدقیقهای برای نشان دادن قدرت و تواناییهای این تویوتای کوچک سه سیلندر در پیست کافی باشد؛ اما قبل از تماشای ویدئو، بهتر است نگاهی به مشخصات فنی خودروها داشته باشیم. تویوتا میگوید قبلاً ۶ هزار پیش سفارش برای GR یاریس در ژاپن و اروپا دریافت کرده است. چرخان/ تویوتا قرار است تا جدیدترین نسخه از یاریس کوچک خود را در بازار اروپا عرضه کند.

منابعی آگاه اطلاع دادهاند که تویوتا در تدارک آن است که ویرایش ویژهای از محصول نهچندان بزرگ خود Yaris را به بازار عرضه کند. تویوتا قرار است تا جدیدترین نسخه از یاریس کوچک خود را در بازار اروپا عرضه کند. دو مدل دیگر GR یاریس که در ژاپن عرضه خواهند شد مشابه مدلهای جهانی میباشند. تویوتا میگوید این خودرو پرفورمنس مناسب سری GR را در پکیجی سادهتر ارائه میکند. تویوتا2 f یک موتور شش سیلندر با 4.2 لیتر حجم دارد که میتواند 140 اسب بخار نیرو تولید کند و همه این خصوصیتها باعث میشود که این خودرو مناسب شرایط سخت باشد. این وبسایت ادعا کرده کرولا GR موتوری با قدرت ۲۹۶ اسب بخار خواهد داشت که از یک موتور ۱.۶ لیتری حاصل میشود٬ به نظر میرسد که تکنولوژی این موتور از حضور تیم تویوتا در سری مسابقات رالی WRC حاصل شده باشد. نام تجاری عملکرد تویوتا Toyota Gazoo Racing (Toyota GR / TGR) در فعالیت هایی از جمله مسابقات رالی قهرمانی جهان ( Toyota Gazoo Racing WRT ) ، قهرمانی استقامت جهانی ( Toyota Gazoo Racing Europe GmbH ) و رالی داکار ( Toyota Gazoo Racing آفریقای جنوبی ) استفاده می شود.

موتور ۱.۵ لیتری این خودرو بیش از ۱۰۰ گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر تولید میکند و از این نظر، در کلاس خود خیلی عملکرد خوبی ندارد. این شرکت در نظر دارد سالانه بیش از 150 هزار دستگاه یاریس کراس تولید کند. خریداران میتوانند از بین دو پیشرانه مختلف در نظر گرفته شده برای این کراس اوور یکی را برای خودرو خود انتخاب کنند. تویوتا اواسط سال ۲۰۲۱ یاریس کراس را برای بازار اروپا عرضه خواهد کرد و پیش بینی می کند که به تولید 150 هزار دستگاه از مدل های مختلف یاریس در سال، در کارخانه خود در فرانسه دست باید. با توجه به اینکه یاریس GR در ایالات متحده به فروش نمیرسد، توسعه نسخه GR از کرولا میتواند خبر خوبی برای مشتریان حاضر در این کشور باشد. پس از داچیا، رتبه دوم فروش در جولای 2021 به فولکس واگن گلف رسیده و رتبه سوم را هم تویوتا یاریس از آن خود کرده است. سدان و استیشن واگن دارای طول بدنه یکسانی هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>